SM Mlekpol rozpoczęła współpracę z agencją Opublikowani

Informacja Prasowa - 16.05.2023
226

Do zadań agencji należy realizacja strategii komunikacyjnej Spółdzielni, prowadzenie biura prasowego i kontakty z dziennikarzami

Od kwietnia 2023 roku działania z zakresu Public Relations dla Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol – jednego z największych producentów mleka i wyrobów mleczarskich w Polsce i w Europie – wspiera agencja Opublikowani. Do jej zadań należą realizacja strategii komunikacyjnej Spółdzielni, prowadzenie biura prasowego oraz kontakt z dziennikarzami.

– Cieszymy się, że możemy wesprzeć tak renomowaną i dynamicznie rozwijającą się firmę jak Mlekpol w jej działaniach PR. Jesteśmy przekonani, że nasze doświadczenie i kompetencje pozwolą na skuteczną realizację celów wizerunkowych Spółdzielni – mówi Janusz Mroczkowski, CEO agencji Opublikowani.
Za obsługę SM Mlekpol odpowiedzialni są Media Relations & Content Specialist Malwina Pietrewicz, Creative Director Mateusz Roszkowski oraz Patryk Dziejma, COO agencji.
 Z optymizmem patrzymy na tę rozpoczynającą się współpracę, tym bardziej że zarówno my, jak i Opublikowani — wywodzimy się z tego samego regionu, a zatem w prawidłowy sposób odczytujemy kierunek naszego wspólnego działania. Mamy nadzieję, że w połączeniu z doświadczeniem agencji zaowocuje to właściwym zrozumieniem naszych potrzeb  tłumaczy Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol w Grajewie od lat znajduje się na pozycji lidera branży na krajowym rynku. W jej portfolio znajdują się marki takie, jak Łaciate, Milko czy Mazurski Smak. Produkty Mlekpolu powstają w 14 nowoczesnych i wysoko wyspecjalizowanych zakładach przetwórczych i są eksportowane do ponad 100 państw świata. Spółdzielnia jest laureatem wielu prestiżowych wyróżnień, w tym nagrody Prezydenta RP w kategorii „Narodowy Sukces”.
Agencja Opublikowani działa na rynku od 13 lat. Specjalizuje się w obsłudze PR sieci franczyzowych i firm produkcyjnych. Firmę tworzy 20-osobowy, interdyscyplinarny zespół, obsługujący firmy w zakresie strategii komunikacji, social mediów, media relations i content marketingu.
 

Comments

comments

226
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...