„Słoneczna Stacja” z agencją El Padre

Informacja Prasowa - 30.08.2017
286

„Słoneczna Stacja” z agencją El Padre

W lipcu i sierpniu 2017 r. agencja El Padre realizowała dla Polsatu i 4Fun.tv projekt „Słoneczna Stacja”. Akcja była zaproszeniem do aktywnego i bezpiecznego wypoczynku nad polskim morzem. Przez kolejnych pięć weekendów w popularnych nadmorskich kurortach pojawiało się miasteczko, w którym na plażowiczów czekały gwiazdy muzyki i telewizji, DJ, konkursy z nagrodami i liczne niespodzianki.

W specjalnych strefach, odwiedzający mogli skorzystać z takich atrakcji sportowych, jak tor do skimboardu, 50-metrowa zjeżdżalnia wodna, paintball, refleksomierz, siatkówka, ścianka wspinaczkowa, czy zajęcia fit and jump z Siostrami ADiHD. Przybyłych przyciągała także wirtualna rzeczywistość i ścianki foto, a najmłodszych – strefa bajek i kącik malucha. Dodatkową atrakcją była strefa orzeźwienia 7up, a także stoisko makijażowe Avon.

Muzykę w „Słonecznej Stacji” przez cały dzień zapewniał DJ KarpYou, zaś wieczorem odbywały się koncerty gwiazd – Red Lips, Antka Smykiewicza, czy Patryka Kumóra. Relacje telewizyjne ze „Słonecznej Stacji” na antenie Polsatu i 4Fun.tv prowadzili Agnieszka Hyży i Rafał Maserak. Od 21 lipca do 20 sierpnia br. „Słoneczna Stacja” gościła kolejno w takich letnich kurortach jak Ustronie Morskie, Hel, Ustka, Kołobrzeg i Łeba. Miasteczko plażowe było otwarte od piątku do niedzieli w godz. 9.00-16.00.

Agencja El Padre odpowiedzialna była za przygotowanie i kompleksową realizację projektu.

 

Comments

comments

286
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...