string(123) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2018/11/device-laptop-people-1321732-1-1200x500.jpg');"
string(97) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2018/11/device-laptop-people-1321732-1-1200x500.jpg"
Radosław Sosnowski komentuje wyniki raportu IAB
Z opublikowanego niedawno raportu IAB „The Interactive Ad Effect: CTAs in Mobile Video Shoppable Ads” wynika, że reklama wzbogacona o element interaktywny przyciąga wzrok odbiorcy dwa razy dłużej niż reklama tradycyjna. Dzięki temu bardziej angażuje, lepiej zapada w pamięć i poprawia wizerunek marki.
Wyniki badania, dla portalu Marketing przy Kawie, komentuje szef platformy wideo Tagmax, Radosław Sosnowski: Kiedy pierwszy takt chwyta za serce. Raport IAB na temat interaktywnej reklamy wideo
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...