Skuteczna kampania, czyli jaka?

Redakcja PR - 20.09.2016
23

O narzędziu FastTony i cechach dobrej kampanii opowiada Adrian Martinez.

Adrian Martinez

Obecnie Global Sales Leader w firmie FastTony.es. Odpowiada za sprzedaż produktu w Polsce i na świecie, rozwój samego narzędzia oraz obsługę klientów. Można śmiało powiedzieć, że to człowiek od wszystkiego w jednym z wiodących startupów marketingowych naszego kraju. Wcześniej związany z kilkoma agencjami specjalizującymi się w marketingu online (They.pl czy BrainJuice Group), gdzie zajmował stanowisko New Business Managera. Tam rozwijał się w obszarze sprzedaży usług z zakresu obsługi social media i social media advertising. Jego prywatne hobby jest ściśle związane z tym, co robi w pracy. Adrian Martinez to zapalony szkoleniowiec, szczególnie upodobał sobie działania na Facebooku i strategię marketingową w mediach społecznościowych.

A.K.: Dlaczego FastTony, a nie inne narzędzie?

A.M.: Po pierwsze, musisz zastanowić się, na czym najbardziej Ci zależy. Jeżeli chodzi o reklamę na Facebooku, nie ma lepszego narzędzia. Jeśli chodzi o zaawansowane opcje i automatyzację w oparciu o Facebooka, jesteśmy najlepsi. Jeśli chodzi o marketing całościowy, są oczywiście inne narzędzia, natomiast na Facebooku zostajemy tylko my. Oferujemy funkcjonalności, które podnoszą skuteczność i ścinają koszty kampanii opartych również o email marketing, video marketing, sms i inne, dzięki oferowanym przez nas integracjom.

A.K.: Co wpływa na tak dużą skuteczność FastTony?

A.M.: Przede wszystkim należy pamiętać, że działamy na bazie API Facebooka, więc nasze działania opierają się na tym, co daje Facebook. Podwyższamy skuteczność przykładowo przez wspomniane już przeze mnie integracje z narzędziami zewnętrznymi, nowości reklamowe oferowane naszym klientom najszybciej i inne usprawnienia oraz funkcjonalności reklamowe. Wszystkie działania sprzedażowe są więc dużo bardziej rozbudowane niż na Facebooku, dodatkowo oferujemy aplikację mobilną czy rozszerzone możliwości targetowania. Właśnie pokazaliśmy na naszym fanpejdżu najnowsze rozwiązania, dlatego ciekawych zapraszam tutaj. Różnic między nami i Power Editorem jest bardzo dużo, ale jeśli chodzi o największe, to zaliczają się do nich te wymienione powyżej jak również znacznie więcej przycisków ,,call to action”. Kluczowy dla naszych klientów jest również nasz zespół. Ludzie, którzy z nami pracują, pomagają naszym klientom, organizują szkolenia, rozwiązują bieżące problemy. Bardzo szybko reagujemy, dlatego jesteśmy w stanie w krótkim czasie rozwiać wszystkie wątpliwości użytkowników.

A.K.: Jaki macie feedback od klientów? Które rzeczy mogą być poprawione?

A.M.: Mamy oczywiście stały kontakt z naszymi klientami, którzy zgłaszają nam zarówno problemy jak i proszą o doradzenie. Jeżeli chodzi o bardziej ogólne rzeczy, ważne jest poprawienie UX. Zaczęliśmy nad tym pracować miesiąc temu, ponieważ to jest jedyny komunikat, który pojawiał się częściej wśród użytkowników. W tym momencie najważniejsza jest dla nas właśnie ta kwestia oraz rozbudowywanie funkcjonalności zwłaszcza pod kątem DPA i automatyzacji.

A.K.: Czy to jest dobre narzędzie dla początkujących?

A.M.: Według mnie Facebook jest dość prosty w obsłudze, jeśli ktoś przeprowadzi Cię przez ogólne zasady działania i reklamy na portalu. Nasze narzędzie, nie jest bardziej skomplikowane niż np. Power Editor a dodatkowo ma wersję lite dla małych firm, które nie są specjalistami od reklam na Facebooku czy po prostu marketingu online.  Prawda jest taka, że jest to nawet prostsze narzędzie niż to, co oferuje Facebook.

Dzięki oferowanemu przez nas wsparciu technicznemu oraz wiedzy naszego zespołu, każda firma czy agencja reklamowa może z nas korzystać. Webinary czy szkolenia, to podstawa naszej działalności i obsługi klienta. Jeżeli chcesz szybki, natychmiastowy kontakt, to możesz po prostu do nas zadzwonić lub napisać 🙂  Tak to już jest w świecie startupów, że pracujemy 24/7.

Czy jest to więc narzędzie dla początkujących? Moim zdaniem tak.

A.K.: Co jest najważniejsze w stworzeniu skutecznej kampanii?

A.M.: Przede wszystkim znajomość zachowań użytkowników i tego, jak korzystają z Facebooka. Drugą sprawą jest wiedza na temat możliwości tego serwisu pod kątem reklamy. Trzecim ważnym czynnikiem jest znajomość swojego biznesu i klientów. To według mnie najważniejsze przy stworzeniu skutecznej kampanii. Dodatkowo oczywiście przydaje się wiedza strategiczna i doświadczenie, które w przypadku FastTony oferujemy swoim klientom.

A.K.: Jakie trendy zaobserwowałeś, jeśli chodzi o kampanie na Facebooku?

A.M.: Liczę na rozwój remarketingu. Tydzień temu Facebook udostępnił remarketing formatu Kanwa, którego brakowało. Możliwe, że wreszcie użytkownicy zaczną zdawać sobie sprawę, że kampanie sprzedażowe na samym początku nie są skuteczne, ale są skuteczne remarketingowo. Ważny na pewno będzie też format DPA i sprzedaż sklepów na Facebooku, ponieważ firma stawia na to od jakiegoś czasu, rozwijając technologie i możliwości dla rynku ecommerce.

 

Adrian Martinez

Comments

comments

23
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...