ŠKODA zaprezentowała pierwszą w Polsce reklamę na żywo

Redakcja PR - 08.10.2018
114

Za projekt reklamowy odpowiadają Isobar Polska oraz Propeller Film

6 października ŠKODA zaprezentowała pierwszą w Polsce reklamę na żywo, transmitowaną za pośrednictwem kilku środków masowego przekazu w tym samym czasie. Zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy PHD Rocket. Spot telewizyjny nowej ŠKODY FABIA został jednocześnie zrealizowany i wyemitowany na żywo na antenie TVN, w kanałach social media, na czołowych portalach internetowych, w punktach sprzedaży, kinie oraz na kanałach influencerów. Emisję reklamy w internecie zwieńczył koncert Bovskiej promujący nową płytę wokalistki, „Kęsy”.

Celem działań reklamowych marki jest komunikacja benefitów nowego modelu ŠKODA FABIA, wyposażonego w innowacyjne technologie oraz zaawansowane systemy bezpieczeństwa. Aktywności są kolejnym etapem kampanii „Teraz możesz mieć wszystko”, realizowanej przez markę ŠKODA z udziałem spółek Dentsu Aegis Network Polska.

 

Ta prawdopodobnie najtrudniejsza produkcja w historii polskiej reklamy zrealizowana została przez Tadka Śliwę, czołowego polskiego reżysera reklamowego i twórcę „Ucha Prezesa”. Podczas transmisji 60-sekundowego mastershota z największej hali zdjęciowej w Polsce z ruchomą scenografią, po której przemieszczały samochody marki ŠKODA, odbył się również koncert piosenkarki Bovskiej grającej na żywo wraz z zespołem. Wokalistka wykonała cover utworu „You Got It” Roy’a Orbisona.

 

Coraz większe możliwości związane z rozwojem nowych mediów, trendy w konsumowaniu rzeczywistości, które dyktują młodsze pokolenia użytkowników oraz bardzo dynamiczny postęp w obszarze nowych technologii otwierają zupełnie nowe możliwości w komunikacji. Chętnie korzystamy z formatów „na żywo” na Facebooku czy Instagramie, dlaczego więc nie połączyć tych światów z tradycyjnymi mediami? Projekt ŠKODA Fabia Live to innowacja dla naszego klienta, ale także dla nas. Akcję polegającą na symultanicznym wykorzystaniu tak wielu technologii i kanałów komunikacji, zarówno w mediach online, jak i offline, w czasie rzeczywistym, realizujemy po raz pierwszy.

NATALIA SKRZYPEK, SOCIAL MEDIA STACK LEADER (DENTSU AEGIS NETWORK POLSKA) ORAZ WSPÓŁAUTORKA POMYSŁU NA AKCJĘ

 

Nie przesadzę, jeśli powiem, że po otrzymaniu briefu dotyczącego spotu live Skody wszystkie osoby zaangażowane w projekt po stronie TVN Media zakipiały entuzjazmem do realizacji tego wydarzenia. Cała akcja, która wskazuje na innowacyjne podejście do komunikacji marketingowej zarówno klienta, agencji, jak i domu mediowego, była dla nas doskonałą możliwością do zaangażowania oraz wykorzystania platform komunikacyjnych z portfolio TVN Media. Dostaliśmy unikatową okazję do zaprezentowania się jako otwarci na innowacje i potrzeby klientów w nowej rzeczywistości marketingowej, gotowi do dynamicznych zmian, jakie stawia przed nami rynek. Musieliśmy stanąć na wysokości zadania, nie tylko odpowiadając na założenia briefu, ale też realizując projekt z wykorzystaniem spektrum naszych możliwości w obszarach: telewizyjnych (włączając nasze gwiazdy), digital’owych oraz produkcyjnych. Dziękuję za zaufanie, którym obdarzyły nas: marka ŠKODA, Isobar, Propeller Film oraz PHD Rocket. 

MARCIN IDZIK, DYREKTOR DZIAŁU SPRZEDAŻY TVN MEDIA

 

Działaniom komunikacyjnym towarzyszył product placement w programie „Mam talent”. Mnogość kanałów komunikacji dopełnia zangażowanie influencerów (Bovska, Rafał Masny z AbstrachujeTV). Spot reklamowy był transmitowany m.in. w kinach, ekranach sklepowych Media Markt, stronach głównych portali Wp.pl i Gazeta.pl oraz na profilach: ŠKODA, TVN, WP.PL, Dentsu Aegis Network Polska, Propeller Film, Isobar Polska na Facebooku oraz na Instagramie Rafała Masnego i Bovskiej.

Comments

comments

114
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...