Skład Jury 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

Informacja Prasowa - 24.06.2024
196

Jury jubileuszowej edycji obradować będzie cały wrzesień, a zwycięzców poznamy podczas gali, która odbędzie się 5.11.2024 r.

Ponad 200 ekspertów podzielonych na 13 grup jurorskich oceni zgłoszenia do konkursu Effie Poland w ramach 26 kategorii komunikacyjnych. Jury jubileuszowej edycji obradować będzie cały wrzesień, a zwycięzców poznamy podczas gali, która odbędzie się 5.11.2024 r.

Składem całego Jury pokieruje Prezeska Grupy Empik Ewa Szmidt, która będzie również przewodniczyła obradom jury kategorii Marketing & Business Solutions, w której oceniane są transformacje biznesowe. Skład tej 14 grupy jury poznamy niebawem.

Do tegorocznej edycji konkursu kwalifikują się działania i kampanie zrealizowane w okresie 1.01.2023 -31.03.2024r. Nad przebiegiem konkursu i obrad jury czuwa Audytor Konkursu firma prawnicza SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk. Do rywalizacji można dołączyć do 5 lipca 2024 r.

Rolę Przewodniczących poszczególnych grup jurorskich przyjęli: 

  1. GRUPA I: Beverages – Alcohol, Beverages – Non-Alcohol, Food
    Agnieszka Getler-Kicman, Dyrektorka Marketingu Danone i Żywiec Zdrój
  2. GRUPA II: Beauty & Care, Medicines & Supplements
    Inga Songin, Regional Marketing Director PLEE, Board of Directors Member Reckitt Health & Nutrition
  3. GRUPA III: Consumer Goods, Services
    Magdalena Kosińska, Dyrektorka Marketingu CEE Versuni
  4. GRUPA IV: B2B, Finance & Insurance
    Krzysztof Ziewiec, Dyrektor Departamentu Marketingu i PR BLIK
  5. GRUPA V: Entertainment, Gaming, Social Platforms & Influencers
    Joanna Karwowska-Koza, Strategy & Growth Director Publicis Worldwide
  6. GRUPA VI: Retail & Marketplaces
    Filip Fiedorow, Dyrektor Marketingu OLX Europe
  7. GRUPA VII: Non-Profit, Public & Political Service
    Zuzanna Warowna-Toruńska, Business & People Advisor Concept Spot
  8. GRUPA VIII: Young, 50+
    Barbara Niedziela, Chief Strategy Officer & Board Member 2012 Agency
  9. GRUPA IX: Brand Experience, Branded Content

Bartek Gołębiowski, Founder & Managing Partner GONG

  1. GRUPA X: AI, E-Commerce & Omnichannel, Smart Budget
    Beata Szcześniak, General Manager Spark Foundry
  2. GRUPA XI: Launch, Relaunch & Defend
    Arkadiusz Gwizdek, Dyrektor Marketingu Škoda
  3. GRUPA XII: Long Term
    Szymon Gutkowski, Managing Director, Partner DDB Warszawa
  4. GRUPA XIII: ESG, PR & Employer Branding

Ewa Mittelstaedt, CEO monday group

 

Zapraszamy do śledzenia aktualności dotyczących tegorocznej edycji konkursu na https://awards.effie.pl/  oraz w mediach społecznościowych.

 

Sponsorzy i Partnerzy Effie Poland 2024:

Sponsorzy Strategiczni: Onet, Salesforce, TikTok, TVN Media

Sponsorzy Wspierający: Adform, Meta, YouTube, AMS, Media&Leads Polska

Partnerzy: Ipsos, Kinads, SentiOne

Patroni Branżowi: Polska Organizacja Reklamodawców POR, IAA Polska, PTBRiO

Patroni Medialni: Business Insider, Forbes, Noizz, KampanieSpołeczne.pl, Marketing przy Kawie, Marketer+, Nowy Marketing

Partnerzy Kreatywni: Freundschaft, Starcom

Comments

comments

196
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...