Jury jubileuszowej edycji obradować będzie cały wrzesień, a zwycięzców poznamy podczas gali, która odbędzie się 5.11.2024 r.
Ponad 200 ekspertów podzielonych na 13 grup jurorskich oceni zgłoszenia do konkursu Effie Poland w ramach 26 kategorii komunikacyjnych. Jury jubileuszowej edycji obradować będzie cały wrzesień, a zwycięzców poznamy podczas gali, która odbędzie się 5.11.2024 r.
Składem całego Jury pokieruje Prezeska Grupy Empik Ewa Szmidt, która będzie również przewodniczyła obradom jury kategorii Marketing & Business Solutions, w której oceniane są transformacje biznesowe. Skład tej 14 grupy jury poznamy niebawem.
Do tegorocznej edycji konkursu kwalifikują się działania i kampanie zrealizowane w okresie 1.01.2023 -31.03.2024r. Nad przebiegiem konkursu i obrad jury czuwa Audytor Konkursu firma prawnicza SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk. Do rywalizacji można dołączyć do 5 lipca 2024 r.
Rolę Przewodniczących poszczególnych grup jurorskich przyjęli:
- GRUPA I: Beverages – Alcohol, Beverages – Non-Alcohol, Food
Agnieszka Getler-Kicman, Dyrektorka Marketingu Danone i Żywiec Zdrój - GRUPA II: Beauty & Care, Medicines & Supplements
Inga Songin, Regional Marketing Director PLEE, Board of Directors Member Reckitt Health & Nutrition - GRUPA III: Consumer Goods, Services
Magdalena Kosińska, Dyrektorka Marketingu CEE Versuni - GRUPA IV: B2B, Finance & Insurance
Krzysztof Ziewiec, Dyrektor Departamentu Marketingu i PR BLIK - GRUPA V: Entertainment, Gaming, Social Platforms & Influencers
Joanna Karwowska-Koza, Strategy & Growth Director Publicis Worldwide - GRUPA VI: Retail & Marketplaces
Filip Fiedorow, Dyrektor Marketingu OLX Europe - GRUPA VII: Non-Profit, Public & Political Service
Zuzanna Warowna-Toruńska, Business & People Advisor Concept Spot - GRUPA VIII: Young, 50+
Barbara Niedziela, Chief Strategy Officer & Board Member 2012 Agency - GRUPA IX: Brand Experience, Branded Content
Bartek Gołębiowski, Founder & Managing Partner GONG
- GRUPA X: AI, E-Commerce & Omnichannel, Smart Budget
Beata Szcześniak, General Manager Spark Foundry - GRUPA XI: Launch, Relaunch & Defend
Arkadiusz Gwizdek, Dyrektor Marketingu Škoda - GRUPA XII: Long Term
Szymon Gutkowski, Managing Director, Partner DDB Warszawa - GRUPA XIII: ESG, PR & Employer Branding
Ewa Mittelstaedt, CEO monday group
Zapraszamy do śledzenia aktualności dotyczących tegorocznej edycji konkursu na https://awards.effie.pl/ oraz w mediach społecznościowych.
Sponsorzy i Partnerzy Effie Poland 2024:
Sponsorzy Strategiczni: Onet, Salesforce, TikTok, TVN Media
Sponsorzy Wspierający: Adform, Meta, YouTube, AMS, Media&Leads Polska
Partnerzy: Ipsos, Kinads, SentiOne
Patroni Branżowi: Polska Organizacja Reklamodawców POR, IAA Polska, PTBRiO
Patroni Medialni: Business Insider, Forbes, Noizz, KampanieSpołeczne.pl, Marketing przy Kawie, Marketer+, Nowy Marketing
Partnerzy Kreatywni: Freundschaft, Starcom
Comments
