Agencja
Dodany 26.04.2019
Katowice, śląskie Icon Strategies
Al. W. Korfantego 51, 40-160 667 187 178

Specjalizacja

Zarządzanie reputacją

Obszar działalności

Strategie PR, zarządzanie kryzysowe, PR korporacyjny, social media, EP, szkolenia

O nas

Jesteśmy ekspertami w zarządzaniu reputacją. Korzystając z ponad
15–letniego doświadczenia w zakresie strategicznego doradztwa komunikacyjnego dostarczamy naszym klientom strategie reputacji, dające odpowiedzi na pytania komu, co i za pomocą jakich narzędzi komunikować, aby skutecznie realizować ich cele biznesowe. Następnie wdrażamy je w życie. W Polsce i 57 krajach świata.

Szerokie kompetencje branżowe

Członkowie naszego zespołu pracowali na rzecz kilkudziesięciu klientów reprezentujących m.in. branże technologiczną, przemysłu ciężkiego, chemiczną, transportową, nieruchomości, spożywczą, czy edukacyjną.

Kluczowe obszary

Specjalizujemy się w budowaniu strategii komunikacji. Mamy też szerokie doświadczenie w ich wdrażaniu w obszarach komunikacji kryzysowej, komunikacji korporacyjnej, kształtowania wizerunku menedżerów wyższego szczebla, komunikacji produktowej i komunikacji online, w tym w mediach społecznościowych. Dbając o spójność działań komunikacyjnych we wszystkich kanałach komunikacji sprawujemy również nadzór strategiczny nad aktywnościami reklamowymi i marketingowymi.

Kierownictwo

Na czele Icon Strategies stoi Michał Sobiło.

Michał jest ekspertem w tworzeniu długofalowych kampanii PR, zarządzaniu kryzysowym i media relations. Kampanie, które prowadził lub współtworzył wraz z zespołami przed utworzeniem Icon Strategies były nagradzane Złotymi Spinaczami w kategoriach zarządzanie kryzysowe, PR korporacyjny, kreatywność, komunikacja wewnętrzna oraz research&insight.

Od blisko dwóch dekad jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Public Relations (PSPR). W tym czasie trzykrotnie zasiadał we władzach śląskiego oddziału PSPR. Obecnie zasiada w radzie nadzorczej Stowarzyszenia.

Jest współautorem programu studiów podyplomowych PR na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. W latach 2011-2017 prowadził w ramach tych studiów zajęcia dotyczące budowania strategii PR oraz PR korporacyjnego i produktowego.

Ukończył wydział Ekonomii Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach specjalizując się w public relations. Jest też absolwentem London School of Public Relations.

Najwięksi klienci

ICB Pharma, GustGust.com, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, KRC Finance.