Agencja
Dodany 26.04.2019
Katowice, śląskie
Icon Strategies
Al. W. Korfantego 51, 40-160 667 187 178
Specjalizacja
Zarządzanie reputacjąObszar działalności
Strategie PR, zarządzanie kryzysowe, PR korporacyjny, social media, EP, szkoleniaO nas
Jesteśmy ekspertami w zarządzaniu reputacją. Korzystając z ponad15–letniego doświadczenia w zakresie strategicznego doradztwa komunikacyjnego dostarczamy naszym klientom strategie reputacji, dające odpowiedzi na pytania komu, co i za pomocą jakich narzędzi komunikować, aby skutecznie realizować ich cele biznesowe. Następnie wdrażamy je w życie. W Polsce i 57 krajach świata.
Szerokie kompetencje branżowe
Członkowie naszego zespołu pracowali na rzecz kilkudziesięciu klientów reprezentujących m.in. branże technologiczną, przemysłu ciężkiego, chemiczną, transportową, nieruchomości, spożywczą, czy edukacyjną.
Kluczowe obszary
Specjalizujemy się w budowaniu strategii komunikacji. Mamy też szerokie doświadczenie w ich wdrażaniu w obszarach komunikacji kryzysowej, komunikacji korporacyjnej, kształtowania wizerunku menedżerów wyższego szczebla, komunikacji produktowej i komunikacji online, w tym w mediach społecznościowych. Dbając o spójność działań komunikacyjnych we wszystkich kanałach komunikacji sprawujemy również nadzór strategiczny nad aktywnościami reklamowymi i marketingowymi.
Kierownictwo
Na czele Icon Strategies stoi Michał Sobiło.
Michał jest ekspertem w tworzeniu długofalowych kampanii PR, zarządzaniu kryzysowym i media relations. Kampanie, które prowadził lub współtworzył wraz z zespołami przed utworzeniem Icon Strategies były nagradzane Złotymi Spinaczami w kategoriach zarządzanie kryzysowe, PR korporacyjny, kreatywność, komunikacja wewnętrzna oraz research&insight.
Od blisko dwóch dekad jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Public Relations (PSPR). W tym czasie trzykrotnie zasiadał we władzach śląskiego oddziału PSPR. Obecnie zasiada w radzie nadzorczej Stowarzyszenia.
Jest współautorem programu studiów podyplomowych PR na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. W latach 2011-2017 prowadził w ramach tych studiów zajęcia dotyczące budowania strategii PR oraz PR korporacyjnego i produktowego.
Ukończył wydział Ekonomii Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach specjalizując się w public relations. Jest też absolwentem London School of Public Relations.