„Siła Natury” – „Herbapol-Lublin” S.A. startuje z kampanią napojów

Informacja Prasowa - 17.06.2019
250

„Siła Natury” - „Herbapol-Lublin” S.A. startuje z kampanią napojów

„Herbapol-Lublin” S.A., jeden z największych polskich producentów herbat, dżemów i syropów, wprowadza na rynek gotowe do picia napoje ziołowe i herbaciane. Dotychczasowa oferta została wzbogacona o ziołowe napoje funkcjonalne „Uroda” i „Detox” na bazie ekstraktów z ziół i owoców oraz napoje herbaciane Herbapol na zimno, w różnych smakach. Celem kampanii, która obejmuje ATL i BTL jest promocja całej kategorii.

17 czerwca startuje ogólnopolska kampania promująca gotowe do picia napoje marki Herbapol. Działania komunikacyjne prowadzone będą przez cały sezon letni w wybranych miastach Polski. Poszczególne etapy kampanii obejmą komunikację w kanale ATL: billboardy (outdoor oraz w metrze), citylighty oraz ekrany LCD w tramwajach, autobusach i na dworcach. W sierpniu i wrześniu w ramach promocji nowej kategorii zrealizowana zostanie także kampania VoD oraz sampling w kinach. Wsparciem BTL objęte zostaną sklepy w kanale nowoczesnym i tradycyjnym.

Hasła kampanii odpowiadają dwóm liniom produktowym, wchodzącym w skład kategorii napojów marki Herbapol. Kreacja„Siła Natury”będzie promować warianty napojów funkcjonalnych, na bazie ekstraktów z ziół oraz owoców. Napój ziołowy „Detox Pokrzywa” o smaku pigwy zawiera naturalny ekstrakt z pokrzywy, która pomaga usunąć z organizmu zbędne produkty przemiany materii i tym samym wspomaga oczyszczanie organizmu. Napój ziołowy „Uroda Skrzyp” o smaku cytrynowym z ekstraktem skrzypu, został dodatkowo wzbogacony o cynk i biotynę, które wzmocnią włosy i zadbają o skórę i paznokcie.

Druga linia kreatywna „100% Natury”będzie wspierać napoje herbaciane Herbapol na zimno w trzech wariantach: na bazie herbaty czarnej o smaku brzoskwiniowym i cytrynowym oraz na bazie herbaty zielonej o smaku cytryny z miętą.

Napoje nie mają w składzie konserwantów, barwników ani substancji słodzących, dlatego polecane są zarówno dorosłym, jak i młodszym konsumentom.

Kreację kampanii przygotowała agencja Opus B.

Za strategię komunikacji oraz zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom.

Comments

comments

250
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...