„Siła narracji marketingowej” – dla każdego, kto pracuje słowem

Redakcja PR - 25.09.2018
265

Pozycja obowiązkowa dla marketingowców i nie tylko

Dlaczego podążamy za jednymi narracjami, a innych nawet nie chcemy słuchać? O cudzie przemiany słów w czyny i efekty, czyli o „Sile narracji marketingowej”, opowiadają Sebastian Hejnowski – ekspert w zakresie komunikacji marketingowej oraz Mirosław Bujko – pisarz, dziennikarz i publicysta. Przedstawiciele różnych światów? Tak, ale mających ze sobą bardzo wiele wspólnego, co dobitnie ukazuje ich książka.

Z lektury dowiemy się, jak powstaje komunikat, który jest nie tylko nośnikiem informacji, ale przede wszystkim ma moc sprawczą. W czasach powszechnego manipulowania słowem, tworzenia fake news’ów i innych tego typu „zabiegów” warto przy okazji zastanowić się nad energią słów, nad ich rzeczoną siłą sprawczą, nad ich wpływem na rzeczywistość.

„Literatura świadoma marketingu lepiej się sprzedaje, marketing świadom literatury lepiej sprzedaje” – pisze o książce jej wydawca. Polecamy lekturę, która jest już do nabycia m.in. pod adresem http://www.mtbiznes.pl/b2319-sila-narracji-marketingowej.htm

 

Comments

comments

265
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...