Sieć outletów Factory promuje Black Days używając kreacji w całości stworzonych w AI
Informacja Prasowa - 25.11.2024Za produkcję spotu przy użyciu narzędzi generatywnych odpowiada SUPERMASSIVE.
Sieć outletów Factory promuje Black Days używając kreacji w całości stworzonych w AI. Za produkcję spotu przy użyciu narzędzi generatywnych odpowiada SUPERMASSIVE.
Spot do złudzenia przypominający zdjęcia wykonane przy użyciu tradycyjnych technik filmowych pokazuje opuszczone miasto, sklepy i kawiarnie – odkrywając na końcu, że bohaterowie reklamy są na zakupach w sieci sklepów Factory. To kolejna marka, która zdecydowała się w całości zastąpić realizację filmową produkcją opartą na narzędziach wykorzystujących sztuczną inteligencję.
Komentuje Michał Kisielewski, Chief Creative Officer w SUPERMASSIVE:
„Jesteśmy w kluczowym momencie zmian, jakie przechodzi rynek produkcji zarówno hero movies, jak i fast contentu. Sygnałem jest choćby tegoroczny świąteczny spot Coca-Coli, po raz pierwszy zrealizowany w całości przy użyciu narzędzi AI, czy modowe sesje generowane dla Mango. Z kolei spot dla Factory to jedna z wielu aktualnych produkcji SUPERMASSIVE, które udowadniają że narzędzia i rynek osiągają dojrzałość — i tak tworzone zdjęcia i filmy będą sukcesywnie coraz większą częścią wszystkich projektów komunikacyjnych.
Kisielewski, który poza nadzorowaniem procesów kreatywnych w SUPERMASSIVE jest także Executive Creative Directorem w That One Agency oraz reżyserem filmowym reprezentowanym przez Point Of You, dodaje:
W SUPERMASSIVE w unikalny sposób możemy oferować klientom skupione w jednym miejscu rozwiązania, w których kreacja i produkcja są elementami sprawnego, zunifikowanego procesu, prowadzonego pod okiem osób doświadczonych poza nowymi technologiami także w tradycyjnej sztuce filmu czy fotografii.”
Kampanię komentuje także Natalia Wiśniewska, Marketing Manager NEINVER, operatora Factory w Polsce:
„Jako innowacyjna marka, która stworzyła w Polsce nową kategorię zakupową, z entuzjazmem obserwujemy rozwój nowych technologii i narzędzi komunikacyjnych. Rozwiązania z zakresu AI dają ogromną szansę na tworzenie wysokiej jakości kreacji praktycznie bez ograniczeń, co w ujęciu tradycyjnym wymagałoby zaangażowania wysokich budżetów oraz długich procesów produkcyjnych. Przed nami kolejny, świąteczny projekt, realizowany z SUPERMASSIVE, który poza digitalem trafi także do telewizji.”
Spoty promujące akcję Black Days są emitowane od 16 Listopada na YouTube oraz w kanałach Meta. Produkcję zrealizowało SUPERMASSIVE, kreację stworzyło That One Agency, a za reżyserię scen generatywnych odpowiada Michał Kisielewski.
https://www.youtube.com/watch?v=s4nQ-GUUjlI