Spoty świąteczne Sainsbury’s biją rekordy oglądalności. Na czym polega ich sukces?

Redakcja PR - 13.12.2016
214

Sainsbury's w mistrzowskich reklamach świątecznych odkrywa magię Bożego Narodzenia

Sainsbury’s, brytyjska sieć hipermarketów bez wątpienia jest jednym z najlepszych twórców świątecznych spotów. Reklamy marki bawią, wzruszają i zachęcają do tego, co w Świętach Bożego Narodzenia najważniejsze, czyli do pomocy innym i dzielenia się swoim szczęściem oraz do spędzania czasu z najbliższymi.

Ubiegłoroczna reklama Sainsbury’s, której głównym bohaterem jest niezdarny kot Mog, okazała się absolutnym hitem. Opowieść o kocie, którego dręczą koszmary senne, w których (zupełnie przypadkiem) całkowicie demoluje dom swoich właścicieli tuż przed Bożym Narodzeniem ma już ponad 34,5 miliona odsłon na YouTubie. Jak zakończyła się ta historia? Czy rodzinie Moga udało się uratować święta? Zobaczcie sami.

Na czym polega sukces reklamy? Spot przypomina świąteczną bajkę, która bawi, wzrusza, a przede wszystkim daje do myślenia. W podobny sposób została skonstruowana tegoroczna świąteczna reklama Sainsbury’s. Tym razem jej bohaterem jest zapracowany ojciec rodziny, Dave, który zastanawia się, jaki prezent pod choinkę będzie najlepszy dla jego bliskich. Ostatecznie wpada na genialny pomysł, który zachwyca nie tylko jego samego, ale też całą jego rodzinę. Co takiego swoim najbliższym podarował Dave?

Bajkowe opowieści świąteczne Sainsbury’s podbijają serca milionów widzów. Tegoroczna reklama nie przebiła jeszcze sukcesu poprzedniej, której bohaterem jest kot Mog, ale ma już ponad 14,5 miliona odsłon na YouTubie, a to więcej niż np. spot marki Burberry czy H&M.

Zobacz: Burberry z reklamą świąteczną, która mogłaby zwiastować oscarową produkcję

Boże Narodzenie w pociągu? Świąteczny spot H&M w reżyserii Wesa Andresona

A Wy co sądzicie o reklamach Sainsbury’s? Też umieścilibyście tę markę na liście twórców najlepszych świątecznych spotów?

Comments

comments

214
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...