Sidolux unowocześnia swój wizerunek

Jerzy Ciszewski - 18.03.2022
291

polska marka renomowanych środków czystości, obecna na rynku od blisko 30 lat, przechodzi całościowy rebranding.

SIDOLUX®, polska marka renomowanych środków czystości, obecna na rynku od blisko 30 lat, przechodzi całościowy rebranding. Zmienia się logo oraz projekty wszystkich etykiet i opakowań znanych środków czystości. Odświeżona identyfikacja wizualna jest nowoczesna, czytelna i podkreśla wieloletnią tradycję marki. SIDOLUX® jednocześnie rusza z kampanią wizerunkową pod hasłem „Dobrze się sprząta razem”.

Nowe logo SIDOLUX® zyskało niebieskie tło oraz złoty akcent, podkreślający tradycję i pozycję marki. Sam napis jest bardziej zwięzły, ma nowocześniejszą czcionkę, a ostatnia litera z nazwy – „X” przechodzi w łuk, nadając całemu logotypowi charakterystyczny, eliptyczny kształt. Na odświeżonych, czytelnych etykietach produktów umieszczono dodatkowe informacje dla konsumentów – korzyści z używania danego preparatu oraz zapach. Marka SIDOLUX® znana jest bowiem bogatej gamy nut zapachowych swoich produktów, które czynią sprzątanie przyjemnym.

Nowy wizerunek jest częścią naszej aktualnej strategii komunikacyjnej, którą będziemy prowadzić i rozwijać w najbliższym czasie. Odświeżone logo jest dobrze widoczne i czytelne dla konsumenta. Z jednej strony podkreśla dobrze znaną – już od 1993 roku – jakość marki SIDOLUX® , z drugiej eksponuje nowoczesny design. Działania realizujemy pod hasłem: „Dobrze się sprząta razem”– mówi Marta Całus, Trade & Marketing Manager marki SIDOLUX®.

Kompleksowy rebranding SIDOLUX® powierzono agencji SiebertHead. – Przeprowadzony rebranding pozwala uzyskać spójność asortymentu, ułatwia nawigację między wariantami produktów i eksponuje ich najistotniejsze cechy. W efekcie będzie skracał decyzję o zakupie i przyczyniał się do wzrostu sprzedaży – wyjaśnia Sławek Kluziak, Global Branding Director w SiebertHead. I dodaje – Praca dla polskich, ambitnych marek, takich jak SIDOLUX®, jest wyjątkowo inspirująca dla naszego zespołu.

 – Jesteśmy przekonani, że w szczycie sezonu sprzedażowego, który przypada w okolicy Świąt Wielkanocnych, marka będzie dobrze widoczna.  Pozytywny odbiór przez konsumentów zwiększy rotację z półki i umocni pozycję w kluczowych dla kategorii kanałach. Odświeżone etykiety przyciągają wzrok na sklepowej półce i zachęcają do zakupu. Potwierdzają to liczne, przeprowadzone przez nas badania – dodaje Michał Kowalski, Dyrektor Sprzedaży marki SIDOLUX®.

W ramach kampanii „Dobrze się sprząta razem” przewidziane są aktywacje influencerskie, kampania mediowa oraz media relations. Za działania z zakresu public relations odpowiada agencja PR Hub.

 

 

Comments

comments

291
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...