Shake albo psiukus. KFC straszyło w Halloween

Informacja Prasowa - 09.11.2017
188

Shake albo psiukus. KFC straszyło w Halloween

Halloween to świetna okazja do zabawy dla dzieci i dorosłych. Marka KFC doskonale o tym wie, dlatego w wieczór pełen strachów, duchów i magii przygotowała dla swoich Gości przyprawiającą o dreszcze niespodziankę.

W halloweenowy wieczór, 31 października KFC przygotowało niezwykłą, przyprawiającą o dreszcze niespodziankę dla Gości jednej z warszawskich restauracji. Od godziny 17:00 do 23:00 co pół godziny w lokalu gasło światło, a w oknach pojawiała się mrożąca krew w żyłach animacja w halloweenowym stylu. Całej akcji towarzyszyły dźwięki rodem z horroru! Efekt i zaskoczenie na twarzach Gości można zobaczyć na stworzonym z tej okazji wideo:

Strasznie pyszna niespodzianka

Akcja została zorganizowana przy okazji wprowadzenia do menu KFC nowego Shake’a o smaku dyniowym. Marka kilka dni wcześniej poprzez Facebooka zaprosiła swoich fanów na wydarzenie. Dla pierwszych 50 osób, które przyszły do restauracji po godzinie 17:00 i podały hasło HALLOWEEN, przygotowano dyniowy przysmak gratis. Animacja rodem z horroru była już niespodzianką dla każdego z Gości.

Za koncepcję kreatywną akcji odpowiedzialny jest zespół agencji McCann&MRM, realizacją zajęła się zaś agencja CRAFT & Momentum.

KFC to światowa sieć restauracji serwująca dania z kurczaka, światowy pionier restauracji szybkiej obsługi. Od ponad 80 lat, czyli od czasu otwarcia w 1930 r. pierwszej restauracji KFC w Stanach Zjednoczonych, smak kurczaków KFC pozostaje niepowtarzalny dzięki unikalnej, oryginalnej recepturze Colonela Sandersa. Dania w restauracjach KFC przygotowywane są ze świeżego, całego mięsa kurczaka. To restauracje dla tych, którzy cenią sobie wysoką jakość produktu i obsługi, w dobrej cenie. Codziennie około 12 milionów klientów obsługiwanych jest w ponad 18 000 restauracji sieci w ponad 100 krajach na całym świecie. W Polsce marka KFC należy do holdingu AmRest, który zarządza obecnie siecią ponad 230 restauracji KFC.

Comments

comments

188
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...