Sfera Group poprowadzi komunikację dla Sawex Foods

Informacja Prasowa - 30.05.2019
111

Sfera Group poprowadzi komunikację dla Sawex Foods

Dedykowany zespół agencji poprowadzi działania z zakresu media relations, zajmie się także obsługą kanałów social media, PR korporacyjnym oraz doradztwem biznesowym. W ramach współpracy Sfera Group będzie odpowiedzialna za komunikację marek całej grupy Sawex Foods, takich jak Halina, Halina BIO, Britta, Petit Crunch, Petit Lunch, Rani, Sotto oraz Sugoi.

Sawex Foods prowadzi działalność od 1989 roku – w ciągu 30 lat z niewielkiej rodzinnej spółka przekształciła się w jedną z największych w Polsce firm z segmentu zdrowej żywności. Jako pierwsza wprowadziła na polski rynek ryż w praktycznych i wygodnych woreczkach. Firma prowadzi dystrybucję rozmaitych gatunków ryżu oraz kasz, a także płatków śniadaniowych i nasion strączkowych. W ubiegłym roku uzupełniła swoje portfolio o nowe kategorie produktowe i jednocześnie dwie nowe marki: Petit Crunch – oferującą 3 rodzaje ciastek zbożowych oraz Petit Lunch, czyli dania gotowe w 5 minut.

Umocnienie pozycji rynkowej

Nowa formuła komunikacji ma podkreślić zalety szerokiej gamy produktów Sawex Foods, ale także odwoływać się do najistotniejszych dla jej klientów wartości, takich jak przywiązanie do tradycji, lokalność i autentyczność, a z drugiej strony – chęć ciągłego odkrywania nowych smaków z kuchni świata. – Nasza firma dynamicznie się rozwija, a więc ciągle inwestujemy w nowe rozwiązania – nie tylko w zakresie rozwoju zakładu produkcyjnego i dystrybucji, ale także jeśli chodzi o komunikację z konsumentami i partnerami biznesowymi. Dzięki nowej współpracy, poprzez wielowymiarowe działania PR, chcemy wzmocnić rozpoznawalność naszej marki. To szczególnie ważne po niedawnym odświeżeniu szaty graficznej opakowań, logotypów oraz wprowadzeniu nowej marki Petit do naszego portfolio –mówi Katarzyna Świętochowska, Wiceprezes Zarządu Sawex Foods.

Kompleksowy pakiet działań

Działania Sfery Group skupione będą przede wszystkim na realizacji nowej strategii w zakresie media relations, komunikacji w mediach społecznościowych, a także stałego doradztwa wizerunkowego.
– Podstawowymi elementami projektu realizowanego dla marek Sawex Foods będzie kompleksowa współpraca z mediami. Ważnym elementem będzie także optymalizacja strony internetowej, prowadzenie kanałów social media oraz bloga. Sawex Foods to kolejny duży ważny gracz z sektora FMCG, który kompleksowe działania z zakresu komunikacji powierzył Sferze. Komunikacja w branży spożywczej zmienia się bardzo dynamicznie i jestem przekonany, że wspólny projekt będzie obfitował w bardzo ciekawe wyzwania dla naszego zespołu – dodaje Andrzej Czech, CEO & Strategy Director w Sfera Group.

Comments

comments

111
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...