Serwisy sportowe WP najchętniej odwiedzanymi podczas EURO 2020

Informacja Prasowa - 14.07.2021
267

Serwisy sportowe WP najchętniej odwiedzanymi podczas EURO 2020

Serwisy sportowe WP najchętniej odwiedzanymi podczas EURO 2020

Podczas trwania Euro 2020, serwisy sportowe Grupy Wirtualna Polska odwiedziła rekordowa liczba użytkowników. Informacje prosto z mistrzostw dotarły do blisko 10 mln miłośników sportu. Serwis WP SportoweFakty zanotował w tym czasie 8,79 mln realnych użytkowników
i był niezmiennie portalem pierwszego wyboru polskich kibiców.

Specjalnie przygotowana sportowa propozycja WP spotkała się z ogromnym zainteresowaniem kibiców piłki nożnej. Mistrzostwa EURO 2020 były relacjonowane w serwisie WP SportoweFakty
i w sportowej części o2.pl. Na Stronie Głównej WP działał też specjalny moduł. O zmaganiach piłkarzy można było posłuchać w Open FM, a mecze oglądać za pośrednictwem aplikacji WP Pilot. Ponadto Mateusz Skwierawski i Dariusz Tuzimek prowadzili specjalny program „Prosto
z Mistrzostw”, w którym na żywo łączyli się z miastami-gospodarzami EURO 2020.

Zależało nam, by podczas turnieju użytkownicy dostali jak najbardziej zróżnicowaną ofertę kontentową. Dlatego każdy mógł znaleźć u nas coś dla siebie – od dokładnych, specjalistycznych analiz taktycznych, przez newsy, wywiady, korespondencje z miast Euro, po „luźny”, lifestylowy kontent. Bardzo cieszymy się, że serwis WP SportoweFakty pozostaje sportowym portalem pierwszego wyboru polskich kibicówmówi Paweł Kapusta, redaktor naczelny WP SportoweFakty i wicenaczelny Wirtualnej Polski.

W pracach przy przygotowaniu materiałów z EURO 2020 zaangażowanych było ponad 100 osób – dziennikarzy, producentów wideo, reporterów i wydawców z Wirtualnej Polski.

Pod względem produktowym i biznesowym EURO 2020 było ogromnym przedsięwzięciem w całej Wirtualnej Polsce. Nasza propozycja dotarcia do użytkownika szerzej niż tylko w obrębie Strony Głównej oraz serwisu WP Sportowe Fakty okazała się być strzałem w dziesiątkę komentuje Michał Chabas, Head of Sport w Wirtualnej Polsce.

Blisko 10 mln realnych użytkowników w ciągu jednego miesiąca to rekordowy wynik w kategorii SPORT w polskim internecie.

Oczywiście istotny jest też aspekt biznesowy. Podsumowując wyniki finansowe, widzimy, że obecność na więcej niż 2 platformach komunikacji zostało docenione przez naszych reklamodawców. Ta formuła świetnie się sprawdziła, nie zwalniamy tempa i przygotowujemy się do równie kompleksowej obsługi Igrzysk Olimpijskich w Tokio! dodaje.

Comments

comments

267
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...