Serwisy sportowe Grupy Onet liderem w trakcie Igrzysk Olimpijskich w Rio

Informacja Prasowa - 19.08.2016
99

Serwisy sportowe Grupy Onet w czasie Igrzysk w Rio odwiedza dziennie średnio 1,78 mln użytkowników

Serwisy sportowe Grupy Onet-RAS Polska w trakcie Igrzysk XXXI Olimpiady w Rio de Janeiro odwiedza dziennie średnio 1,78 mln użytkowników. W rekordowym dniu, 16 sierpnia, serwisy sportowe Grupy odwiedziło ponad 2,1 mln użytkowników.

Grupa Onet-RAS Polska wysłała do Rio siedmiu dziennikarzy, w tym reporterów wideo i fotografa, którzy wraz z newsroomem sportowym Onetu i Przeglądu Sportowego, relacjonują przebieg zmagań sportowców przez siedem dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Dodatkowo, codziennie o godz. 9:00, ze studia Onet w Warszawie, nadawany jest na żywo program „Misja Rio„, w którym gośćmi Michała Pola są wybitni polscy sportowcy: Władysław Kozakiewicz, Marek Kolbowicz, Otylia Jędrzejczak, Julia Michalska-Płotkowiak czy Krzysztof Ignaczak.

Podobnie jak w przypadku EURO, tak i podczas igrzysk redakcja newsroomu sportowego konsekwentnie realizuje założone plany. Nie boję się powiedzieć, że jesteśmy najbardziej kompleksowym źródłem informacji o wydarzeniach w Rio. Nie tylko o wynikach, ale i o tym co dzieje się przed i po występach – o wielu głębokich emocjach, które w ostatnich dniach towarzyszyły naszym sportowcom. Niezmiennie popularnością cieszy się program „Misja Rio”, który jest kopalnią fachowych komentarzy, ale i anegdot ujawnianych przez naszych uznanych zawodników – mówi Michał Pol, redaktor naczelny Przeglądu Sportowego i serwisów sportowych Grupy Onet-RAS Polska.

Sport podczas Rio 2

Liczba unikalnych użytkowników: porównanie Grupy Onet, WP i Gazeta.pl

Comments

comments

99
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...