Serwis pogodowy Interii z milionowym wzrostem w kwietniu br.

Informacja Prasowa - 09.05.2019
131

Serwis pogodowy Interii z milionowym wzrostem w kwietniu br.

Jak wynika z badania Gemius/PBI w kwietniu 2019 roku z serwisu pogodowego w Interii skorzystało o 1 milion użytkowników więcej niż w marcu br. Daje to wynik na poziomie bliskim 5 mln RU. Od grudnia 2018 roku Pogoda.Interia.pl pozostaje tym samym liderem w swojej kategorii, a więc serwisem pierwszego wyboru dla polskich internatów.

Polacy uwielbiają długie weekendy, a tegoroczny układ świąt w kalendarzu pozwalał na zaplanowanie długiego wypoczynku rozpoczynającego się już Wielkanocą, a kończącego się dopiero po majówce. Wszystkie serwisy pogodowe zanotowały tym samym większy ruch. Zwiększone zainteresowanie pogodą w Interii obserwowaliśmy już na tydzień przed Wielkanocą. Porównanie drugiego (15-21) i trzeciego (22-28) tygodnia kwietnia br. pokazuje wzrost liczby użytkowników serwisu Pogoda.Interia.pl o ponad 60%. Zainteresowanie prognizami w zasadzie nie osłabło do końca miesiąca, co należy tłumaczyć nadchodzącą majówką.

Wniosek nasuwa się sam. Polacy, planując swój wolny czas, sprawdzają pogodę, a najchętniej korzystają z informacji dostarczanych przez Interię– mówi Filip Lenart, Dyrektor ds. PR i marketingu w Grupie Interia. – W serwis inwestujemy od lat zarówno promocyjnie, jak i od strony produktowej. Rosnące statystki to efekt dobrego narzędzia i przemyślanej strategii, a koniec końców najważniejsze, że Pogoda na Interii „sprawdza się” tak jak w naszym haśle reklamowym– dodaje.

Dla porównania, zarówno serwisy pogodowe Grupy Onet-RASP, jak i Grupy Wirtualna Polska w kwietniu br. zanotowały odpowiednio po ok. 1,9 i 0,3 mln użytkowników. Grupa Interia.pl jest liderem w kategorii serwisy pogodowe i wyprzedza także specjalistyczny Accuweather.com (3,4 mln RU) oraz serwisy koncernów telewizyjnych jak Grupa Cyfrowy Polsat (1,4 mln RU), czy Grupa TVN (3,2 RU).

Comments

comments

131
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...