Serwis Meczyki.pl dołącza do portfolio agencji Sport Brokers

Informacja Prasowa - 04.02.2021
165

Serwis Meczyki.pl dołącza do portfolio agencji Sport Brokers

Serwis Meczyki.pl dołącza do portfolio agencji Sport Brokers

Sport Brokers rozpoczęło współpracę z portalem sportowym Meczyki.pl w zakresie obsługi oferty reklamowej serwisu jako broker mediowy. To kolejne medium sportowe o silnej pozycji w digitalu w portfolio agencji.

Serwis Meczyki.pl jest jednym z największych portali sportowych w Polsce, odwiedzonym w styczniu przez prawie 3,5 mln unikalnych użytkowników. Co więcej, serwis charakteryzuje się wysokim zaangażowaniem czytelników, którzy każdego miesiąca generują w nim ponad 40 milionów odsłon i około 30 tysięcy komentarzy. Na przestrzeni lat portal zmienia się, rozszerzając swoją ofertę. Na czytelników codziennie czekają dziesiątki newsów, wartościowa publicystyka, wyniki na żywo i obszerne statystyki.

– Jako portal aspirujący do ścisłej czołówki najpoważniejszych mediów sportowych w Polsce, stawiamy na współpracę z doświadczonym i uznanym partnerem. Meczyki.pl to w moim przekonaniu najlepszy i najbardziej zaangażowany technologicznie portal sportowy w Polsce. Rolą naszą i Sport Brokers jest skuteczne dotarcie z tym przekazem do rynku. Wierzymy, że kumulacja kompetencji obu firm zaowocuje efektywnymi i wartościowymi kampaniami dla naszych klientówpowiedział Sebastian Felkner, CEO Online Venture, spółki będącej właścicielem Meczyki.pl.

Sport Brokers ma już swoim portfolio między innymi Canal+, Kanał Sportowy czy Grupę Weszło. Portal Meczyki.pl dołącza w sportowym roku 2021, kiedy odbędzie się jedna z najważniejszych imprez piłkarskich na świecie, czyli EURO 2020. Jego główną wartością jest zasięg komunikacji w obrębie zaangażowanych kibiców, którzy są zainteresowani sportem nie tylko przy okazji dużych imprez.

– Meczyki.pl to serwis, którego wyniki od dawna nam imponowały. Ewolucja portalu w ostatnim czasie powoduje, że stał się bardzo mocnym graczem na rynku polskich mediów sportowych, zarówno gdy weźmiemy pod uwagę zasięgi, jak i samą wartość tworzonego contentu. Lata 2021 i 2022 z wielkimi imprezami sportowymi są świetną okazją do dalszego rozwoju i wzmacniania pozycji na rynku. Naszym zadaniem będzie pomóc w tym, by działo się to w towarzystwie dobrych partnerów powiedział Filip Cieśliński, Senior Product Manager w agencji Arskom Sport Brokers.

Arskom Sport Brokers to agencja marketingu sportowego, powstała w wyniku połączenia dwóch agencji Arskom i Sport Brokers. Pierwsza z nich działa na rynku od 2012 roku, a w ciągu ostatnich 8 lat zrealizowała kampanie dla największych marek krajowych i globalnych, ściśle współpracując z czołowymi sportowcami oraz liderami opinii. Zespół Sport Brokers od początku 2019 r. zajmuje się sprzedażą oferty reklamowej sportowców, influencerów oraz mediów sportowych, z naciskiem na przeprowadzanie niestandardowych kampanii mediowych w branży sportowej. Partnerem agencji jest Michał Pol, a do jej najważniejszych klientów należą: Grzegorz Krychowiak, Jerzy Dudek, Wilfredo Leon, Sebastian Mila, Mateusz Borek, Kanał Sportowy oraz Krzysztof Stanowski z grupą Weszło.

Comments

comments

165
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...