Serviceplan – niezależną Agencją Roku w konkursie New York Festivals Advertising Awards

Informacja Prasowa - 27.05.2019
279

Serviceplan - niezależną Agencją Roku w konkursie New York Festivals Advertising Awards

Serviceplan Group, siostrzana spółka należącej do Group One agencji Change Serviceplan została wyróżniona tytułem Niezależnej Agencji Roku 2019, a cała Serviceplan Group zdobyła aż 24 nagrody na zakończonym w zeszłym tygodniu New York Festivals Advertising Awards.

Nagrodzone zostały kampanie m.in. dla takich klientów jak: Andros, Beck’s, BMW, Dot Incorporation, MINIi, PENNY, Reporters without Borders, czy Sky, z których część jest obsługiwana także w Polsce przez Change Serviceplan.

Zdaniem Susan Glass Ruse – Dyrektor Wykonawczej NYFA – agencja Serviceplan w tym roku fantastycznie się spisała zbierając nagrody dla 15 różnych kampanii w niemal wszystkich festiwalowych kategoriach. –To w pełni zasłużone wyróżnienie za perfekcję kreatywną, którą agencja potwierdziła wielokrotnie w tegorocznych zmaganiach konkursowych – stwierdziła Glass Ruse.

– Rozpiera mnie duma, gdy słyszę, że uznano nas za Niezależną Agencję Roku, ale jeszcze bardziej jestem dumny z naszych ludzi na całym świecie, którzy codziennie ciężką pracą udowadniają, że nasza niewielka globalna rodzina stanowi prawdziwą alternatywę dla wielkich sieciowych “liniowców”. Świeże myślenie, zróżnicowane zespoły i iskra idealistycznej odwagi – w żadnej innym miejscu nie czułbym się z tym bardziej komfortowo – powiedział Alexander Schill, Global Chief Creative Officer, Serviceplan Group.

Change Serviceplan jest wiodącąagencją BMW i MINI w Polsce. Change Serviceplan w ostatnim czasie rozszerzyła współpracę z BMW, startując z kampanią wprowadzającą nowy model serii 3 na 9 rynkach Europy środkowo-wschodniej. Agencja odpowiada także za adaptację i produkcję kampanii “Zawsze na prowadzeniu” na rynku lokalnym oraz za jej wdrożenia w Austrii, Czechach, Słowacji, Słowenii, Grecji, Rumunii, na Węgrzech i w Bułgarii.

 

Comments

comments

279
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...