Serviceplan Health wygrywa przetarg Bausch Health

Informacja Prasowa - 02.10.2020
298

Serviceplan Health wygrywa przetarg Bausch Health

Serviceplan Health wygrywa przetarg Bausch Health

Serviceplan Health (Group One) wygrał przetarg na realizację kampanii promującej nowy produkt marki 4Flex z portfolio Bausch Health Polska. Kampania startuje 5 października br.

Serviceplan Health, multidyscyplinarny zespół specjalizujący się w obsłudze klientów z kategorii pharma & health, przygotował komunikację kampanii launchującej 4Flex PureGel – nowy produkt w portfolio 4Flex.

4Flex PureGel to lek w żelu, dedykowany pacjentom ze stanami zapalnymi stawów, którym doskwiera ostry i palący ból. Na podstawie tego insightu została opracowana koncepcja kreatywna spotu reklamowego 30” i 15”, który będzie emitowany w telewizji i internecie.

Kreację spotu przygotował team kreatywny z Change Serviceplan, reżyserem jest Bartek Cierlica, produkcją materiału zajęło się studio Papaya a za postprodukcję odpowiada kolektyw Lunapark.

Bausch Health Poland Sp z o. o. jest częścią międzynarodowego koncernu farmaceutycznego Valeant Pharmaceuticals International. Należy do grona 10 największych firm farmaceutycznych w Polsce. Zatrudnia blisko 500 pracowników. Portfolio Spółki obejmuje ponad 360 brandów.

Serviceplan Health to stworzony w ramach Group One multidyscyplinarny zespół specjalizujący się w komunikacji produktów farmaceutycznych, medycznych oraz z szeroko pojętej kategorii zdrowia. Do grona jej klientów należą m.in. Polpharma, Adamed, Biofarm czy Pharmena. Change Serviceplan to wielokrotnie nagradzana agencja full service obsługująca takie marki jak Millenium, Amica czy BMW. Tylko w 2019 Change otrzymał  2 statuetki Effie i 3 nagrody w konkursie Golden Drum. Obie spółki wchodzą w skład Group One, największej grupy komunikacyjnej w Polsce

Comments

comments

298
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...