Serviceplan Health wygrał przetarg na kampanię dla marki Biotebal

Informacja Prasowa - 12.08.2019
213

Serviceplan Health wygrał przetarg na kampanię dla marki Biotebal

Serviceplan Health (Group One) – warszawski oddział międzynarodowej grupy specjalizującej się w komunikacji marketingowej w kategorii zdrowia, wygrał przetarg na długofalową kampanię reklamową produktów marki Biotebal z portfolio Polpharma S.A. Za koncepcję kreatywną i nadzór nad realizacją kampanii, pod kierunkiem zespołu Serviceplan Health, po raz drugi z rzędu odpowiada agencja kreatywna Change Serviceplan.

W ramach współpracy przygotowano spoty reklamowe dla całej linii Biotebal, zarówno dla tabletek, jak i kosmetyków zawierających biotynę, która przeciwdziała wypadaniu włosów.

Dla kobiet bardzo ważna jest rekomendacja zaufanej osoby, stąd w komunikacji  wykorzystaliśmy postaci konsumentki, fryzjerki oraz trychologa, specjalizującego się w diagnostyce przyczyn wypadania włosów oraz chorób skóry głowy. Tym samym poznajemy problem z trzech różnych perspektyw, a Biotebal okazuje się uniwersalnym rozwiązaniem zarówno w kontekście pielęgnacji jak i dbania o zdrowie włosów i skóry głowy” – mówi Jola Mazurek, Global Business Director w Serviceplan Health.

Biotebal to lider rynku oferujący produkty przeciw wypadaniu włosów spowodowanym niedoborem biotyny. Na portfolio marki składają się dwie formuły produktów – wygodne w stosowaniu tabletki oraz kosmetyki do pielęgnacji włosów, takie jak szampon i odżywka.

Z początkiem sierpnia wystartowała ogólnopolska kampania tabletek Biotebal pod hasłem “Siła leku, której zaufały miliony”. W tym samym tygodniu do emisji w telewizji trafi również oddzielny spot reklamowy dotyczący produktów do pielęgnacji włosów. Kampania będzie emitowana w TV oraz Internecie. Za strategię i kreację kampanii odpowiada Serviceplan Health we współpracy z Change Serviceplan (Group One). Filmy reklamowe wyreżyserowała Iwona Bielecka, a produkcją zajęło się studio filmowe Lemon. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom.

 

 

 

Comments

comments

213
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...