Serviceplan Health otwiera regionalny hub w Polsce

Informacja Prasowa - 24.04.2019
124

Serviceplan Health otwiera regionalny hub w Polsce

Serviceplan Health, międzynarodowa grupa specjalizująca się w komunikacji marketingowej produktów i usług w kategorii zdrowia i zdrowego stylu życia, wchodzi na rynek polski. Biuro w Warszawie będzie odpowiedzialne nie tylko za rozwój kompetencji grupy na lokalnym rynku, ale będzie także odgrywać rolę regionalnego hubu SP Health.

Serviceplan Health to nowa międzynarodowa inicjatywa Serviceplan Health & Life – jednej z najbardziej rozpoznawalnych i cenionych agencji reklamowych specjalizujących się w komunikacji farmaceutycznej w Niemczech, z ponad 20-letnim doświadczeniem na rynku. Oprócz Niemiec grupa otwiera biura również we Francji, Włoszech, Austrii, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii, Polsce i USA.

Nowopowstałą strukturą zarządzać będzie Jolanta Mazurek, dotychczas Business Director w Change Serviceplan (Group One). Mazurek będzie także odpowiedzialna za międzynarodową koordynację działań całej grupy, obejmując stanowisko Global Business Director Serviceplan Health. W tej roli będzie raportować do Floriana Bernsdorfa – dyrektora zarządzającego Serviceplan Health Group.

Jolanta Mazurek ma 18-letnie doświadczenie w branży reklamowej. W tym czasie pracowała dla wielu klientów z rozmaitych kategorii, zarówno lokalnych jak i międzynarodowych, takich jak, m.in.: P&G, Nestle, Unilever, Wedel, CCC, LOT, Empik, Adamed, Polpharma czy USP Zdrowie.

-Wierzę, że Serviceplan Health przyniesie realne korzyści dla klientów – mówi Jola Mazurek. – Nasza filozofia House of Communication pozwala nam zgromadzić wszystkie niezbędne narzędzia i obszary kompetencji pod jednym dachem: inspirującą kreację, ekspercką wiedzę medyczną, szeroki know-how w realizacji kampanii on-line, a także efektywne planowanie mediów i sprawność produkcyjną (także in-house). Moją rolą będzie jak najlepszy wybór i dostosowanie zasobów Group One i Serviceplan Health Group do potrzeb klientów z szeroko rozumianej kategorii health  – dodaje Mazurek.

 – Jestem przekonany, że Jola pomoże nam też budować biznes w Europie i poza nią jako Global Business Director. Kiedy się poznaliśmy, byłem pod wielkim wrażeniem jej profesjonalizmu i energii – mówi Florian Bernsdorf.  – Ponadto, posiada zarówno doświadczenie w tworzeniu i zarządzaniu regionalnym centrum (robiła to przez kilka lat dla P&G w Saatchi & Saatchi), jak i imponujące portfolio klientów farmaceutycznych z ostatnich lat – dodaje.

 ***

Group One jest największą, niezależną grupą komunikacyjną w Polsce funkcjonującą na rynku od 2013 roku. Zatrudnia 350 osób. Oferuje klientom szeroki wachlarz usług, poczynając od strategicznych, przez kreatywne i mediowe, aż po technologiczne. Jej przewagą są silne digitalowe kompetencje, które od początku istnienia stanowiły trzon struktury – ponad 60% biznesu Group One to projekty on-linowe, które realizowane są z wykorzystaniem silnych relacji m.in. z Facebookiem i Google.

Oprócz stałego wzmacniania kompetencji digitalowych, Group One rozwija się, rozbudowując kompetencje strategiczne, kontentowe i zarządzania marką, tworząc unikalną ofertę na rynku.

Do Group One należą ​3 domy mediowe​: Value Media – wyróżniony tytułem Dom Mediowy Roku 2017, RL Media – stworzony z udziałem Roberta Lewandowskiego oraz Mediaplus – największy w Europie niezależny dom mediowy; ​2 full serwisowe agencje kreatywne​: Change Serviceplan – zdobywca dwóch nagród na Cannes Lions i GONG – nagrodzona tytułem Interaktywnej Agencji Roku 2014 i 2015; ​agencja one stop shop for e-commerce​: SalesTube – wyróżniona jako pierwsza w Europie za najlepsze działania dla L’Oreal; ​agencja branded content​: Labcon – specjalizująca się w tworzeniu strategii, produkcji i zarządzaniu treściami na platformach społecznościowych oraz Media Ready (video content masters) – agencja, specjalizująca się w tworzeniu kreatywnego contentu video​.

Właścicielska struktura i niezależność Group One, pozwalają na elastyczność i szybkie reagowanie, by dostosowywać się do potrzeb rynku i Klienta. Model „Dom Komunikacji” i bliska współpraca pomiędzy wszystkimi podmiotami w grupie, sprawia, że Group One oferuje kompleksową, zintegrowaną obsługę. O najwyższej jakości działań świadczą liczne nagrody. W 2018 roku podmioty Group One otrzymały aż 11 statuetek Effie Awards.

Comments

comments

124
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...