Serviceplan Health i Value Media  we wspólnej kampanii dla Maxon Active

Informacja Prasowa - 25.04.2019
101

Serviceplan Health i Value Media  we wspólnej kampanii dla Maxon Active

Serviceplan Health i Value Media  we wspólnej kampanii dla Maxon Active

Serviceplan Health, specjalizujący się w komunikacji marketingowej produktów i usług w kategorii zdrowia i zdrowego stylu życia, wygrał przetarg kreatywny i wspólnie z domem mediowym Value Media realizują kampanię klienta dla marki Maxon Active z grupy ADAMED . 23 kwietnia rozpoczęła się pierwsza wspólna kampania Serviceplan Health i Value Media, realizowana w ramach jednej grupy komunikacyjnej, Group One.

 Koncept kreatywny oparty jest na idei: „Działaj na maxa”. Pozwala ona opowiedzieć o benefitach funkcjonalnych produktu i ich przełożeniu na benefity emocjonalne, co w konsekwencji przekłada się na dodanie pewności siebie mężczyznom cierpiącym na zaburzenia erekcji. W ramach kampanii powstał spot w 30”, 15”, BBS i KV.

Spoty emitowane są w telewizji wraz ze wsparciem na platformach VOD: ipla, player.pl oraz tvp.vod. Koncept kreatywny i scenariusze spotów przygotował na zlecenie Serviceplan Health zespół kreatywny Change Serviceplan. Za strategię komunikacji mediowej marki Maxon Active w telewizji oraz online, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Value Media. Kampania, która rozpoczęła się 23 kwietnia, potrwa 5 tygodni, do 26 maja.

 “Przedstawiliśmy Klientowi szczegółową analizę dotychczasowych działań, w tym model ekonometryczny oraz analizę działań konkurencji. Na tej podstawie oraz benchmarków do kampanii launch’ujących zarekomendowaliśmy strategię działań mediowych, uwzględniającą cele biznesowe Klienta.” – mówi Agnieszka Pikuła, Communication Director Value Media

Kampania dla grupy ADAMED jest pierwszą wspólną, jaką Serviceplan Health i Value Media zrealizują w ramach jednej struktury, Group One. Serviceplan Health działa w Polsce w ramach grupy od kwietnia 2019 roku. To nowa międzynarodowa inicjatywa Serviceplan Health & Life – jednej z najbardziej rozpoznawalnych i cenionych agencji reklamowych specjalizujących się w komunikacji farmaceutycznej w Niemczech, z ponad 20-letnim doświadczeniem na rynku. Oprócz Niemiec grupa otwiera biura również we Francji, Włoszech, Austrii, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii, Polsce i USA.

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=gCfJAOXQUZs&feature=youtu.be

Comments

comments

101
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...