Sergiusz Lelakowski: ze Scoop do Audience Network

Informacja Prasowa - 27.06.2019
160

Sergiusz Lelakowski: ze Scoop do Audience Network

Sergiusz Lelakowski  objął stanowisko Product Managera w Audience Network, firmie specjalizującej się w Data Consultingu, który polega na realizacji kampanii reklamowych z wykorzystaniem analizy dużych zbiorów danych. Ma on pomóc w rozwoju nowej usługi łączącej analitykę Big Data, umożliwiającej bardziej precyzyjne dotarcie do odbiorców zainteresowanych danym produktem, z treściami publikowanymi w internecie oraz kampaniami RTB.

Sergiusz Lelakowski specjalizuje się w tworzeniu usług content marketingowych. Do niedawna zaangażowany był w rozwój platformy contentowej Scoop, należącej do Grupy Adnext, która służyła do publikacji treści na stronach wydawców. Znany jest też internetowej społeczności jako redaktor naczelny oraz współwłaściciel IzakTV.pl.

Sergiusz od lat z sukcesem tworzy i realizuje produkty content marketingowe, ma doskonałe relacje z wieloma wydawcami na polskim rynku. To m.in. Grupa Wirtualna Polska, Agora, Onet, Interia czy Grupa Polska Presse. Jego doświadczenie połączone z naszymi wewnętrznymi kompetencjami analitycznymi jak również dostępem do zaplecza technologicznego grupy Cloud Technologies, umożliwi nam zaoferowanie zupełnie nowej usługi” – zauważa Tomasz Postępski, Commercial Director w Audience Network.

Sergiusz Lelakowski będzie odpowiadał za rozwój portfolio Audience Network o nową usługę content marketingową połączoną z innymi kanałami reklamowymi. Dzisiejsze możliwości analityki Big Data dają duże możliwości w tym  zakresie. Na rynku brakuje narzędzi, które pokazują w czasie rzeczywistym efekty działań contentowych czy influencerskich. Z drugiej strony nowa usługa będzie wykorzystywać wspomniane efekty i dane do zasilenia kampanii efektywnościowych. Umożliwi to marketerom zmianę postrzegania tego typu aktywności z wizerunkowych na efektywnościowe.

Spójrzmy na branżę ubezpieczeń na życie. Zazwyczaj sądzi się, że zakup polisy odpowiedzialny jest mąż – głowa rodziny, więc to on widoczny jest w CRM firmy jako ubezpieczony. Jednak decydentem, czyli osobą, która realnie decyduje o wyborze, jest żona, o czym już nie dowiemy się z systemu klienta. Właśnie wyciąganie tak pozornie nieoczywistych wniosków, umożliwi usługa nad którą pracujemy i co równie istotne – dzięki zespołowi analitycznemu, wskażemy precyzyjnie które działania przyczyniły się do sprzedaży.” – obrazowo tłumaczy nowy Product Manager, Sergiusz Lelakowski.

Comments

comments

160
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...