Serena Williams dla #ITouchMyself

Redakcja PR - 02.10.2018
163

Tenisistka zachęca do regularnego badania piersi

Projekt #ITouchMyself to kampania społeczna na rzecz walki z rakiem piersi. Wspiera go marka Berlei, której ambasadorką jest Serena Williams.

W hołdzie dla australijskiej piosenkarki Chrissy Amphlett, wokalistki zespołu Divinyls, powstał projekt #ITouchMyself. W 2013 roku zmarła na raka piersi. Chciała, by jej piosenka o tym samym tytule stała się hymnem całej akcji, a także wsparła kobiety walczące z chorobą. W spocie reklamującym kampanię możemy ją usłyszeć w wykonaniu Sereny Williams, która dodatkowo zachęca do regularnego badania się i dbania o siebie.

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

This Breast Cancer Awareness Month I’ve recorded a version of The Divinyls global hit “I Touch Myself” to remind women to self-check regularly. _ Yes, this put me out of my comfort zone, but I wanted to do it because it’s an issue that affects all women of all colors, all around the world. Early detection is key – it saves so many lives. I just hope this helps to remind women of that. _ The music video is part of the I Touch Myself Project which was created in honor of celebrated diva, Chrissy Amphlett, who passed away from breast cancer, and who gave us her hit song to remind women to put their health first. The project is proudly supported by @BerleiAus for Breast Cancer Network Australia. _ Visit the link in my bio to find out more. #ITouchMyselfProject #BerleiAus #BCNA #DoItForYourself

Post udostępniony przez Serena Williams (@serenawilliams)

Comments

comments

163
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...