SER Group z najlepszą ofertą produktową i tytułem „Strong performer”

Informacja Prasowa - 15.06.2021
106

SER Group z najlepszą ofertą produktową i tytułem „Strong performer”

SER Group z najlepszą ofertą produktową i tytułem „Strong performer”
w niezależnym raporcie firmy Forrester Research, analizującej platformy do obsługi treści

SER Group, jeden z głównych światowych dostawców platform do obsługi treści umożliwiających inteligentne zarządzanie informacjami, został uznany za „Strong Performer” w raporcie The Forrester Wave™: Content Platforms, Q2 2021, opracowanym przez firmę analityczną Forrester Research. Ponadto, grupa może poszczycić się uzyskaniem najwyższego wyniku w kategorii aktualnych ofert.

W najnowszej edycji (2021 r.) raportu Wave, obejmującej platformy do obsługi treści, Grupa SER była jednym z 14 dostawców poddawanych ocenie na podstawie 25 obiektywnych kryteriów. Firma uzyskała maksymalny wynik (5 na 5 punktów) w takich kategoriach, jak „Document Management”, „Digital Process Automation”, „Integrations & Interoperability”, „Support for Team or Project Workspaces”, „Packaged Applications” i „Search”. Zgodnie ze stosowaną skalą oceny, maksymalny wynik oznacza, że dostawca oferuje lepsze możliwości w stosunku do innych podmiotów uwzględnionych w ocenie.

Raport Forrester Research wskazuje: „W platformie Doxis4, czyli flagowym produkcie Grupy SER, na bieżąco rozwijane są możliwości projektowania i tworzenia aplikacji typu „low-code”. Postępuje integracja natywnych funkcji Artificial Intelligence/Machine Learning. Jednocześnie przyspiesza realizacja strategii pionowej, dzięki stale powiększanemu zestawowi szablonów rozwiązań dla typowych przypadków użycia.”

Dzięki ponad 40 gotowym do uruchomienia rozwiązaniom nasza strategia skupia się na wspieraniu organizacji w szybszym wprowadzaniu produktów na rynek. Oferowane przez nas rozwiązania, wyposażone w funkcje sztucznej inteligencji, zapewniają klientom większą elastyczność operacyjną, lepszy wgląd w bieżącą sytuację oraz wyższą produktywność. Pragmatyczne podejście ukierunkowane na konkretne przypadki użycia, zbudowane na fundamencie perspektywicznej technologii, ma kluczowe znaczenie w procesie cyfrowej transformacji” – podkreśla Dr Gregor Joeris, Dyrektor ds. technologicznych w Grupie SER.

Naszą misją jest zapewnianie klientom cyfrowej zwinności, której potrzebują, aby sprostać potrzebom nowej normalności. Kluczową rolę odgrywa tutaj platforma Doxis4, jako inteligentny hub informacyjny. Platforma integruje informacje z różnych systemów i umieszcza je w odpowiednim kontekście. Sprzyja to upodmiotowieniu pracowników, wspomaga procesy decyzyjne i przyspiesza przepływy pracy w obrębie organizacji” – dodaje Morad Rhlid, Dyrektor zarządzający w SER Solutions International.

W raportach The Forrester Wave wykorzystywane są niezależne badania i stosowane są rygorystyczne kryteria. Wyniki badań mają na celu wsparcie decydentów w przedsiębiorstwach przy analizie i wyborze dostawców na rynku platform do obsługi treści. Pełną wersję raportu The Forrester Wave™: Content Platforms, Q2 2021, wraz z oceną wszystkich 14 dostawców, można bezpłatnie pobrać tutaj.

Comments

comments

106
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...