SEOgroup z nowymi managerami – Agatą Wojtyną i Wojciechem Władzińskim

Informacja Prasowa - 05.02.2018
43

SEOgroup z nowymi managerami – Agatą Wojtyną i Wojciechem Władzińskim

SEOgroup, agencja marketingu internetowego, reorganizuje wewnętrzne struktury – na stanowiska managerskie jednocześnie awansowało dwoje dotychczasowych pracowników – Agata Wojtyna oraz Wojciech Władziński. Właściciel agencji zapowiada także kolejne zmiany związane z prężnym rozwojem firmy.

Oboje nowych managerów SEOgroup to osoby z wieloletnim doświadczeniem w branży marketingowej oraz SEO. Na nowych stanowiskach mają przede wszystkim dzielić się swoją wiedzą, wspierać młodszych członków zespołów i zadbać o koordynację prac w wyznaczonych obszarach i działach, które im podlegają. – W najbliższym czasie planujemy jeszcze dalsze zmiany strukturalne w firmie. Naszym celem jest stworzenie solidnych fundamentów do dalszego rozwoju związanego z przekształceniem firmy w spółkę akcyjną, a nic nie pomoże w jego osiągnięciu w takim stopniu, co doświadczona kadra – tłumaczy Michał Herok, Managing Director SEOgroup.

Agata Wojtyna jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, na której ukończyła zarządzenie ze specjalizacją marketing. Z firmą SEOgroup jest związana od ponad trzech lat. W tym czasie zajmowała stanowiska związane z pozyskiwaniem i obsługą Klienta. Na stanowisku Account Directora, powierzonym jej od stycznia tego roku, zarządza działem obsługi Klienta, jest odpowiedzialna za pozyskiwanie i obsługę kluczowych Klientów i koordynację projektów z zakresu marketingu internetowego.

Wojciech Władziński ukończył kierunek Informatyka ze specjalizacją „Technologie Internetu” w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Olsztynie. Z branżą SEO jest profesjonalnie związany od ośmiu lat. Pracował w agencjach takich jak Semtec czy Virtal oraz próbował swoich sił jako freelancer. Z SEOgroup związany od 1 lipca 2017 – początkowo jako Senior SEO Specialist. Od 1 stycznia 2018 r. awansował na stanowisko managerskie – Head of SEO. Odpowiedzialny jest za kompleksową obsługę Klientów z obszaru SEO, zarządzanie oraz nadzór nad zespołem z działu Executive.

Comments

comments

43
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...