string(113) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2024/11/unnamed-2024-11-12T163748.352.jpg');"
string(87) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2024/11/unnamed-2024-11-12T163748.352.jpg"
Agencja graficzna Diea i Schronisko dla Zwierząt w Olsztynie łączą siły dla psich bohaterów
Zastanawialiście się kiedyś, co powstanie ze współpracy grafika z psim behawiorystą? Akcja „Senior – niezwykły pies” to odpowiedź na to nietypowe pytanie. Agencja Diea, będąca częścią grupy marketingowo-doradczej Good One, rozpoczęła współpracę ze Schroniskiem dla Zwierząt w Olsztynie. Wspólnie zainicjowali kampanię, której celem jest zwiększenie zainteresowania adopcją starszych psów.
Hasło kampanii „Senior – niezwykły pies” koncentruje się na podkreśleniu wyjątkowości starszych psów, które często są pomijane w procesie adopcji na rzecz młodszych zwierząt. Dzięki współpracy agencji Diea ze Schroniskiem dla Zwierząt w Olsztynie, starsze psy zostały przedstawione w nowym, kreatywnym świetle. Każdy pies zyskał unikalną stylizację oraz atrybuty dopasowane do charakteru, aby podkreślić jego wyjątkowość. Na przykład pies o imieniu Cezar został zaprezentowany w stroju inspirowanym Juliuszem Cezarem – w zbroi, czerwonej pelerynie i z wieńcem laurowym. Podstawą kreacji są realistyczne zdjęcia psów wykonane przez profesjonalnego fotografa. Jednak wszystkie elementy wyposażenia i ubioru zostały dodane na etapie cyfrowej obróbki. Agencja graficzna Diea, wykorzystując nowoczesne technologie, takie jak algorytmy sztucznej inteligencji, stworzyła unikalne portrety psich seniorów, które mają pomóc im w znalezieniu kochających domów.
– Sesja zdjęciowa w pełnym wydaniu byłaby niezwykle stresująca dla psów, zwłaszcza w podeszłym wieku. Postawiliśmy więc na wykorzystanie nowoczesnych technologii i dodanie różnych atrybutów w procesie post produkcji. Zależało nam na realistycznym efekcie, ale także na humorystycznym przekazie kampanii – mówi Robert Sawicki, Art & Creative Director w agencji Diea. – Pomysł na akcję „Senior – niezwykły pies” zrodził się ze wspólnej pasji – mojej oraz mojej żony Agaty, która jest koordynatorką wolontariatu w schronisku i behawiorystką. To wyjątkowa inicjatywa, która ma na celu pokazanie, że starsze psy również zasługują na szansę i miłość w nowym domu. Bardzo się cieszymy, że akcja zyskała lokalny rozgłos, a w przyszłości planujemy zaprosić do niej schroniska z całej Polski, by jeszcze więcej zwierzaków mogło zyskać szansę na adopcję – dodaje.
Inicjatorzy kampanii zwracają uwagę, że starszy pies to nie tylko kompan, który zna życie, ale również pełen ciepła, spokoju i lojalności towarzysz, który potrafi stworzyć głęboką więź z człowiekiem. Agencja Diea odpowiada za kompleksową realizację kampanii w ramach działań pro bono. Zespół grafików tworzy kreacje oraz cyfrowo przerabia zdjęcia psich modeli. Kampania miała swoją premierę w czasie wernisażu na targach zorganizowanych 12 października br. przez Schronisko w Olsztynie. Akcja „Senior – niezwykły pies” ma charakter lokalny. W ramach kampanii przewidziano publikację postów w mediach społecznościowych na kanałach schroniska oraz utworzenie wydarzenia na Facebooku, gdzie opisane zostaną szczegóły akcji. Dodatkowo powstanie dedykowana strona internetowa, która posłuży jako centrum informacyjne dla osób zainteresowanych adopcją.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...