Sendit w gronie Klientów PR Calling

Redakcja PR - 30.11.2018
150

Warszawska agencja obsłuży platformy wysyłkowe

Do grona klientów PR Calling dołączyła firma Sendit. Agencja odpowiada za kompleksową komunikację dwóch platform wysyłkowych: Sendit.pl oraz Bliskapaczka.pl. Zakres działań obejmuje m.in. relacje z mediami, pozycjonowanie eksperckie i współpracę z influencerami oraz działania na platformie LinkedIn.

Platforma Sendit.pl umożliwia wygodne i szybkie zamawianie usług kurierskich na terenie kraju i za granicę w niższych cenach, niż bezpośrednio u przewoźników. Drugie rozwiązanie, Bliskapaczka.pl – to serwis, dzięki któremu można nadać i odebrać przesyłkę w dowolnym, wybranym przez klienta punkcie. W skład sieci partnerskich wchodzą m.in. sklepy Żabka i FreshMarket, kioski RUCHu, stacje Orlen i Lotos czy placówki Poczty Polskiej. Platforma to bardzo dobre rozwiązanie dla wszystkich prowadzących e-biznes, ponieważ oferuje szeroki zasięg punktów odbioru i integruje różnych dostawców usług. PR Calling odpowiada za komunikację zarówno samej firmy Sendit, jak i platformy Bliskapaczka.pl.

„Platforma Sendit.pl jest największym brokerem usług kurierskich w Polsce, Bliskapaczka.pl z kolei zmienia standard na rynku przesyłek kurierskich. Obydwie platformy dynamicznie się rozwijają i wychodzą naprzeciw potrzebom klientów. Z ich rozwiązań może korzystać każdy, od osoby indywidualnej po firmę – oferta biznesowa znacznie ułatwia zarządzanie dużą liczbą przesyłek. Cieszę się, że rozpoczęliśmy współpracę i że będziemy mogli wspierać działania klienta na tak wielu płaszczyznach” – komentuje Katarzyna Dworzyńska, Head of Business w PR Calling.

Comments

comments

150
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...