SELGROS STARTUJE Z NOWĄ KAMPANIĄ AUTORSTWA AGENCJI LIFE ON MARS
11 marca wystartowała nowa kampania telewizyjna Transgourmet Polska dla sieci sklepów Selgros Cash&Carry, przygotowana przez Agencję Life on Mars. Konsumenci będą mogli zobaczyć kilka odsłon platformy komunikacyjnej, prezentujących główne przewagi Selgros wobec innych graczy na rynku.
Pierwszy spot będzie w emisji już 11 marca, marketer adresuje w nim barierę konsumencką komunikując, iż wbrew obiegowej opinii w Selgros większość asortymentu można kupić na sztuki. Nowa kampania wykorzystuje znane już z poprzednich reklam postaci profesjonalistów – pracowników sklepu, którzy pełnią rolę doradców i opiekunów klientów.
– Selgros, ma bardzo szeroki asortyment, oferujemy konsumentom ponad 40 000 produktów, dzięki czemu mogą kupić np. kilka rodzajów krewetek, kawy z odległych części świata czy najróżniejsze egzotyczne owoce. Chcemy, żeby nasze produkty były dostępne dla dużej rzeczy naszych klientów, stąd sprzedaż produktów na sztuki. Chcemy częściej mówić konsumentom o bogactwie oferty, ale w rozsądnych cenach – w mówi Cezary Furmanowicz Dyrektor Marketingu Transgourmet Polska.
TVKampania będzie obecna w TV, VOD, gazetkach oraz kanałach digital Klienta. Za przygotowanie strategii oraz kreacji odpowiada Agencja Life on Mars, za produkcję spotów studio ED Commercials. Reżyserią kampanii zajął się Bartek Prokopowicz.