Selfie z logo to nie wszystko

Redakcja PR - 28.09.2018
54

Przepis na budowanie relacji z influencerami

W branży fashion niezwykle istotne jest utrzymywanie wartościowych relacji z influencerami. O dużym potencjale celebrytów i blogerów w budowaniu wizerunku marki oraz jej efektywnej promocji wiedzą najwięksi gracze w świecie mody. Międzynarodowe brandy, takie jak Tommy Hilfiger, Pandora czy Tory Burch, od lat współpracują z influencerami, zapraszając ich do udziału zarówno w sesjach i kampaniach, jaki i specjalnie dedykowanych wydarzeniach promocyjnych. W świecie mody, w którym kluczową rolę odgrywają media społecznościowe, obecność znanych blogerów i influencerów zdających relację live swoim followersom jest wręcz obligatoryjna, aby event, jak i marka odniosły spektakularny sukces. Przykładem takiego wydarzenia może być ostatnie spotkanie „Allani meets bloggers: Fashion KnowUp”, które zorganizował modowy portal Allani.pl we współpracy z rodzimą marką Mohito.

Wydawałoby się, że spotkanie „Allani meets bloggers Fashion KnowUp” jako event modowy powinien być z założenia skupiony wyłącznie wokół tematyki fashion. Jednak popularny e-commerce postanowił podejść do tematu z nieco innej strony. Allani położyło nacisk na merytoryczną stronę wydarzenia, dbając o to, aby blogerki wyniosły ze spotkania jak najwięcej.

„Naszym założeniem było stworzenie przestrzeni do wymiany informacji, know how i budowania długofalowej relacji pomiędzy marką Allani a internetowymi twórcami” – mówi Martyna Głowińska, Marketing & PR Manager Grupy Domodi – „Wykorzystaliśmy fakt, że w firmie mamy ekspertów z obszarów SEO oraz UX, którzy chętnie dzielą się wiedzą przydatną każdemu, kto prowadzi stronę www, w tym przypadku mowa o blogerach budujących swoją markę w internecie.”

W istocie, podczas wydarzenia odbyły się wykłady i warsztaty poruszające tematykę optymalizacji stron, budowania przyjaznej dla użytkownika witryny oraz tworzenia wartościowej treści. W rolach prelegentów wystąpili analitycy i specjaliści zawodowo związani z Grupą Domodi, której częścią jest portal Allani.pl. Eksperci podzielili się z influencerami wartościową i praktyczną wiedzą, którą blogerki mogą wykorzystać w procesie tworzenia contentu na swoich stronach. Urozmaicenie spotkania o prelekcje poruszające specjalistyczne informacje z zakresu SEO i UX designu sprawiły, że modowy event przemienił się w ciekawe, niekonwencjonalne wydarzenie, które pozostało z uczestniczkami na nieco dłużej niż jeden sezon. Mohito jako partner wydarzenia zaprezentował najnowszą kolekcję na sezon A/W 2018. Influencerki miały wyjątkową okazję jako jedne z pierwszych zobaczyć trendy, które będą obowiązywać w najbliższym sezonie.

Comments

comments

54
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...