Selectivv rozbudowuje dział sprzedaży

Informacja Prasowa - 30.07.2019
133

Selectivv rozbudowuje dział sprzedaży

Firma Selectivv, specjalizująca się w realizacji kampanii mobile marketingowych i projektów badawczych z wykorzystaniem danych z urządzeń mobilnych, po raz kolejny powiększa swoje struktury i rozszerza kompetencje. W związku z coraz większą liczbą podejmowanych inicjatyw biznesowych, warszawski oddział Selectivv wsparł Kazeem Busari, który objął stanowisko International Sales Managera.

Zespół Selectivv stale powiększa się o nowych specjalistów. Tym razem, z uwagi na intensywny, zagraniczny rozwój firmy, do grona pracowników dołączył Kazeem Busari. W ramach swoich obowiązków zawodowych zajmie się badaniem rynku i możliwości sprzedażowych, rozwijaniem zagranicznych relacji biznesowych, budowaniem sieci kontaktów z potencjalnymi klientami, a także utrzymywaniem relacji z obecnymi partnerami.

Kazeem Busari ma ponad 8-letnie doświadczenie w marketingu, sprzedaży i tworzeniu strategii, m.in. dla firm z rynku FMCG, sieci handlowych czy agencji mediowych. Bezpośrednio przed dołączeniem do działu sprzedaży Selectivv, Busari zajmował stanowisko Business Development Managera w Looksoft Mobile Advertising, gdzie był odpowiedzialny za tworzenie i realizację międzynarodowych strategii sprzedażowych dla działów marketingu, firm zajmujących się reklamą w kanałach mobile i agencji mediowych w całej Europie, a także za sprzedaż digitalowych rozwiązań marketingowych m.in. dla sektora FMCG. Kazeem Busari jest absolwentem Osun State College of Technology w Nigerii oraz Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Firma Selectivv posiada swoje przedstawicielstwa w Rumunii, Rosji, na Węgrzech i Ukrainie, gdzie zatrudnia łącznie blisko 50 specjalistów z dziedziny analizy danych, programowania, infrastruktury IT, sprzedaży i marketingu. Firma specjalizuje się w pozyskiwaniu, analizie i profilowaniu danych o użytkownikach smartfonów i tabletów na potrzeby badań i marketingu, przy określaniu preferencji zakupowych użytkowników urządzeń mobilnych. Jednak ich potencjał badawczy jest nieograniczony i może służyć do realizacji wielu projektów analitycznych w różnych branżach, m.in. transportowej – do analizy natężenia ruchu komunikacyjnego, podróżniczej – do analizy ruchu turystycznego w danym miejscu lub regionie czy handlowej – w celu planowania przyszłych inwestycji czy punktów usługowych. Firma prowadzi projekty komercyjne m.in. dla sieci handlowych, domów mediowych oraz agencji reklamowych, jak i szereg badań własnych oraz na zlecenie podmiotów ze sfery publicznej.

Comments

comments

133
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...