Selectivv rozbudowuje dział sprzedaży o cztery nowe osoby

Jerzy Ciszewski - 09.01.2019
251

Selectivv rozbudowuje dział sprzedaży o cztery nowe osoby

Selectivv rozbudowuje dział sprzedaży o cztery nowe osoby

Selectivv to firma specjalizująca się w danych lokalizacyjnych, która gromadzi, analizuje i profiluje dane o użytkownikach urządzeń przenośnych. Uzyskane informacje wykorzystuje do realizacji kampanii mobile marketingowych, prowadzenia projektów badawczych, świadczenia usług  consultingowych oraz analiz z obszaru big data. W związku z coraz większą liczbą projektów zarówno komercyjnych jak i społecznych, w jakie zaangażowana jest firma w 2019 roku, a także postępującą ekspansją na rynkach zagranicznych, Selectivv zdecydował się rozszerzyć swój dział sprzedaży o czterech nowych specjalistów. Z początkiem roku do firmy dołączyli: Łukasz Tomaszewski, Marcin Kram, Łukasz Mądrach i Rafael Molski.

Obecnie w firmie Selectivv na pięciu rynkach: polskim, rosyjskim, rumuńskim, ukraińskim i węgierskim pracuje niemalże 50 ekspertów z różnych dziedzin. Wśród nich są analitycy, marketerzy, programiści, stratedzy oraz specjaliści od sprzedaży. Ci ostatni stanowią obecnie 12-osobowy dział.

W związku z coraz większą liczbą podejmowanych inicjatyw biznesowych oraz ekspansją zagraniczną zespół Selectivv stale się powiększa się o nowych ekspertów. Dane z kanału mobile pozyskiwane przez Selectivv są wykorzystywane w obszarze marketingu do analizy zachowań oraz preferencji zakupowych użytkowników urządzeń przenośnych. Jednak ich potencjał badawczy jest nieograniczony i może służyć do realizacji wielu projektów analitycznych w różnych branżach, m.in. transportowej – do analizy natężenia ruchu komunikacyjnego, podróżniczej – do analizy ruchu turystycznego w danym miejscu lub regionie czy handlowej – w celu planowania przyszłych inwestycji czy punktów usługowych.

Zważywszy na mnogość projektów oraz poszerzające się portfolio usług i narzędzi do realizacji efektywnych kampanii mobile marketingowych, Selectivv zdecydował się rozpocząć współpracę z czterema nowymi osobami, poszerzając tym samym struktury oraz kompetencje zespołu sprzedażowego. Nowo zatrudnione osoby obejmą stanowiska Business Development Managerów.

Kim są osoby zatrudnione przez Selectivv?

Łukasz Tomaszewski

Łukasz Tomaszewski będzie odpowiadał w Selectivv za sprzedaż i obsługę klientów bezpośrednich. Tomaszewski z branżą mediów związany jest od 2006 roku. Posiada wieloletnie doświadczenie w sprzedaży powierzchni reklamowych i współpracy z klientami bezpośrednimi oraz agencjami.  Przed dołączeniem do zespołu Selectivv, przez ponad 2 lata współpracował z Grupą Wirtualna Polska, gdzie był głównie odpowiedzialny za sprzedaż produktów dla e-commerce. Wcześniej pracował w Polska Press gdzie obsługiwał klientów z rynku motoryzacyjnego. Współpracował z takimi markami jak Toyota Motor Poland, PSA, GM. Swoją przygodę z marketingiem internetowym zaczynał w Trader.com Polska (Grupa Agora).

Marcin Kram

Marcin Kram zajmie się obsługą  klientów bezpośrednich. Z mediami związany jest od 2006 roku. Swoją karierę zawodową rozpoczął od pracy w Polskim Radiu RDC w dziale reklamy i promocji, a następnie w dziale Nowych Mediów. Obsługiwał klientów reklamowych, zajmował się kreacją i współrealizacją eventów promocyjnych RDC. Po kilku latach pracy w radiu swoje działania przeniósł do agencji reklamowej Nes Marketing, gdzie odpowiadał za pozyskiwanie klientów, przetargi oraz realizacje eventów dla kluczowych klientów firmy. Nadzorował projekty z zakresu zarówno wsparcia sprzedaży,  jak również odpowiadał za organizację kongresów, imprez tematycznych czy targów dla m.in. Fiat Banku, Orange, J.W. Construction, Basf, Pfizer czy Shell. Największym zawodowym wyzwaniem i jednocześnie sukcesem było wprowadzenie na rynek systemu Shell Fuel Save Partner oraz realizacja Międzynarodowego Kongresu Energii Odnawialnej i Targów w Poznaniu dla PIGEO w MTP. Prowadził własną działalność eventową, gdzie zajmował się budowaniem scenografii scenicznych, oświetleniem oraz nagłośnieniem. Współpracował z gwiazdami polskiej sceny muzycznej, agencjami reklamowymi i klientami z różnych branż. Ukończył Akademię Muzyczną w Warszawie oraz studia podyplomowe w Stuttgarcie. Studiował również na Uniwersytecie Warszawskim na Wydziale Zarządzania, uzyskując tytuł magistra sztuki i wiedzę z zakresu organizacji imprez i PR.

Łukasz Mądrach

Do kompetencji Łukasza Mądracha będzie należała współpraca z domami mediowymi oraz agencjami. Posiada wieloletnie doświadczenie w sprzedaży i współpracy z największymi domami mediowymi w Polsce oraz mniejszymi podmiotami z branży reklamowej.  Przez ostatnie 5 miesięcy współpracował z grupą Monster Media na stanowisku Product Development Managera, gdzie poza sprzedażą zajmował się rozwojem produktów grupy. Wcześniej pracował w Ströer Digital Media na stanowisku Agency Sales Managera i był odpowiedzialny za obsługę, budowanie relacji oraz prowadzenie negocjacji z największymi grupami mediowymi w Polsce (m. in. OMD, PHD, Dentsu). Z sukcesami wprowadzał na rynek produkty firmy w takich obszarach jak mobile, desktop oraz influencer marketing (Tag Life). Prowadził również wewnętrzne szkolenia z digital-u skierowane do  przedstawicieli branży outdoor’owej. Swoją przygodę z marketingiem internetowym zaczynał w Goldbach Audience.

Rafael Molski

Rafael Molski  będzie odpowiedzialny za rozwój sprzedaży, negocjacje i obsługę nowych klientów z branży retail. Posiada 18-letnie doświadczenie w sprzedaży. Karierę rozpoczynał w firmie Coca- Cola, gdzie był odpowiedzialny za segment Horeca. Następnie brał udział w projektach konsultingowych dla firmy Frost & Sullivan. Podczas Euro 2012 pracował dla UEFA, gdzie pozyskiwał klientów korporacyjnych. Po powrocie z Ameryki Centralnej i Południowej, brał czynny udział w rozwoju polskiego startup-u RTB House. W ostatnim czasie związany z firmą Spantium VR, gdzie rozwijał projekty VR i AR dla nowo powstającej architektury w branży biurowej. Współpracował z globalnymi markami: Volvo, Xerox, EDF, Saint Gobain, Bilfinger, Storck, Husqvarna, DHL, Iveco, Danone, Bayer i bankami : BOŚ Bank, BGŻ Bank, Volkswagen Bank.

O Selectivv

Od założenia w 2015 roku Selectivv specjalizuje się w pozyskiwaniu, analizie i profilowaniu danych o użytkownikach urządzeń przenośnych. Firma posiada obecnie największy w Europie Środkowo-Wschodniej zbiór informacji o właścicielach smartfonów i tabletów, który obejmuje łącznie 82 mln osób, z czego 14 mln w Polsce. Dostęp do nich pozwala Selectivv realizować skuteczne kampanie mobile marketingowe.

Średnio o jednym użytkowniku Selectivv pozyskuje 362 informacje, m.in. dane demograficzne, zainteresowania, jego styl życia oraz lokalizacje, w jakich przebywa. Wykorzystanie big data pozwoliło  na wyróżnienie ponad 60 profili behawioralnych konsumentów, kategoryzując ich na m.in.: osoby planujące powiększenie rodziny, bywalców galerii handlowych, użytkowników bankowości mobilnej czy aplikacji muzycznych.

Analiza i profilowanie danych z kanału mobile odgrywa kluczową rolę w dotarciu do klienta ze ściśle dopasowaną ofertą poprzez skuteczną kampanię reklamową. Jest również solidną podstawą badań dużych grup użytkowników urządzeń przenośnych w takich branżach, jak np. bankowość, ubezpieczenia, telekomunikacja, usługi doradcze itp.

Comments

comments

251
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...