Tegoroczna edycja See Bloggers

Redakcja PR - 10.08.2016
267

Co działo się w tym roku? Odpowiada Anna Zając

Około 1000 uczestników, 50 specjalistów, 9 stref, 2 dni, jedno miasto – tak wygląda w liczbach najważniejsze wydarzenie roku dla polskich influencerów. Na te dwa dni (23 i 24 lipca) Gdynia zmieniła się w stolicę polskiej blogosfery. Jak wyglądała tegoroczna edycja See Bloggers? Czego mogli spodziewać się uczestnicy? Zapytaliśmy o to Annę Zając, która dba o promocję wydarzenia w mediach społecznościowych i sama prowadzi bloga fashionable.com.pl.

A.K.:  Jak na przestrzeni czasu zmieniały się spotkania See Bloggers?

A.Z.: Każda edycja była inna. Ta trzecia, w ubiegłym roku, całkowicie zmieniła swój format i stała się festiwalem dla blogerów, a obecnie dla wszystkich twórców internetowych. Wydarzenie zostało podzielone na strefy tematyczne, takie jak Strefa Education, w której są poruszane tematy dla wszystkich naszych gości, ale także Strefa Travel, Parenting, Fashion&Beauty, czy Cooking. Obecnie See Bloggers to duża dawka wiedzy, inspiracji i motywacji do działania, ale też okazja do spotkania się środowiska internetu, networking. Nasz festiwal to największe wydarzenie  tego typu w Polsce. 

A.K.: W jaki sposób wydarzenie urosło do takich rozmiarów?

A.Z.: Co rok przygotowywaliśmy się na możliwość przyjęcia większej liczby uczestników, obecnie spotka się ponad 900 twórców internetowych. W tej edycji mamy też więcej stref tematycznych – nowość to Strefa Design i Moto. W każdej czekają na uczestników ciekawe aktywności – warsztaty, wykłady, czy panele dyskusyjne.

A.K.: Co decyduje o tym, że zgłoszenie uczestnika jest rozpatrywane pozytywnie?

A.Z.: Każde zgłoszenie rozpatrywaliśmy indywidualnie. Liczyła się aktywność twórcy w sieci, sukcesy, ale przyjęliśmy też niektórych blogerów, czy twórców video, którzy naszym zdaniem rokują na przyszłość. Czas pokaże, czy się nie pomyliliśmy.

A.K.: Popularność i zaangażowanie publiki zyskują inne platformy (np. YouTube). W jaki sposób See Bloggers może nas jeszcze zaskakiwać?

A.Z.: See Bloggers wciąż się zmienia, profesjonalizuje. Ponieważ korzystamy z dobrodziejstw nowych technologii, w tym roku na przykład możemy pochwalić się przygotowanym streamingiem – główne wykłady będzie można oglądać na żywo na naszej stronie internetowej. Wraz z naszym partnerem – Monitori, będziemy też dokładnie analizować działania twórców przed, w trakcie i po wydarzeniu. Pomorski Park Naukowo – Technologiczny w Gdyni jest fantastycznym miejscem do zrealizowania takiego wydarzenia.

A.K.: Jak to wyglądało w tym roku?

A.Z.: Czwarta edycja See Bloggers za nami. W Pomorskim Parku Naukowo – Technologicznym w Gdyni pojawiło się 900 twórców internetowych, 70 prelegentów i wielu przedstawicieli firm, agencji reklamowych, czy mediów. W czasie dwóch intensywnych dni nasi goście uczestniczyli w licznych wykładach, panelach dyskusyjnych, czy warsztatach w aż dziewięciu strefach tematycznych, które dla nich przygotowaliśmy. Było też miejsce na integrację, rozmowy, czy networking, ponieważ See Bloggers ma także łączyć ludzi internetu. Chcieliśmy, żeby mogli się wzajemnie spotkać i inspirować. Postawiliśmy też na dużą dawkę wiedzy, motywacji i inspiracji i sądząc po opiniach, które już zebraliśmy, cel został osiągnięty. Szczęśliwi i także zmotywowani nie spoczywamy na laurach, tylko pracujemy już nad piątą edycją! Mamy nadzieję na równie owocną współpracę z miastem Gdynia i jesteśmy przekonani, że razem jesteśmy stworzyć kolejny wspaniały event.

A.K.: Jaka jest recepta na blogowy sukces?

A.Z.: Być może każdy bloger ma inną receptę. Ja zdecydowanie polecam prowadzić bloga w jak najbardziej naturalny sposób, być systematycznym i szanować czytelników. Warto też przyjeżdżać na See Bloggers – u nas można się wiele nauczyć i zmotywować do działania, a także poznać ciekawych i potencjalnych partnerów do współpracy.

 

Organizatorzy co roku starają się jeszcze bardziej, co widać od strony od strony technicznej i rozrywkowej. W tym roku obecni byli m.in. oczywiście sama Ania i Jakub Zając, Maciej Dąbrowski, Robert Biedroń, Magdalena Kostyszyn, Malwina Bakalarz i duet GYMBREAK, czyli Kasia Kępka i Szymon Gaś. To były dwa bardzo intensywne dni wypełnione spotkaniami z twórcami, prelekcjami umożliwiającymi zdobycie wiedzy z zakresu marketingu, SEO i prawa, a także integrację.

Kto był w tym roku?

 

Comments

comments

267
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...