Scopolan compositum z pierwszą w swojej historii kampanią reklamową
Herbapol Wrocław wystartował z kampanią reklamową dla produktu, który z kategorii leków na receptę przeszedł właśnie na rynek OTC.
Scopolan compositum to lek, który do tej pory doskonale znany był głównie farmaceutom i lekarzom, a jego sprzedaż budowały recepty. Od grudnia 2018 roku sytuacja zmieniła się i pacjenci mogą już kupować Scopolan compositum na własną rękę w aptekach.
Celem nowej kampanii jest pozycjonowanie Scopolan compositum jako silnego leku w kategorii rozkurczowych. Działania reklamowe skierowane są do szerokiej grupy konsumentów ze szczególnym uwzględnieniem kobiet.
Głównym narzędziem komunikacji jest 30-sekundowy spot emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Kreacja skupia się na przekazaniu najważniejszej, z zakupowego punktu widzenia, informacji, że Scopolan compositum zawiera aż dwie substancje aktywnie zwalczające objawy bólu. Rzadko spotykane w reklamach leków przeniesienie sekwencji demo produktowego na początek spotu pozwala zwrócić uwagę konsumentów na konkurencyjną przewagę produktu i skutecznie budować jego wizerunek dzięki wskazaniu do stosowania przy wyjątkowo silnym bólu.
Działania reklamowe obejmą również emisję spotu w wersji 15 sekundowej, 8-sekundowego billboardu sponsorskiego oraz digital.
Za przygotowanie strategii, kreacji kampanii oraz nadzór produkcyjny odpowiada agencja reklamowa OPTIMA MARKETING GROUP, producentem wykonawczym spotu jest F1LM, a za zakup mediów odpowiada MEDIACONCEPT.
Spot reklamowy: https://vimeo.com/344315432