Schneider Electric Polska postawił na d*fusion communication

Informacja Prasowa - 14.07.2021
125

Schneider Electric Polska postawił na d*fusion communication

Schneider Electric Polska postawił na d*fusion communication

Firma Schneider Electric Polska, będąca cyfrowym partnerem w dziedzinie zrównoważonego rozwoju i wydajności energetycznej, rozpoczęła współpracę w zakresie usług public relations i social media z agencją d*fusion communication.

Agencja zajmie się doradztwem strategicznym oraz bieżącą obsługą komunikacyjną Schneider Electric i jej ekspertów w Polsce, w tym działaniami z zakresu media relations i social media. Jednym z celów komunikacyjnych jest edukacja w obszarze zielonej transformacji energetycznej, która dokonuje się przy zasadniczym udziale Schneider Electric.

– Wiążemy z tą współpracą ogromne nadzieje – zdradza Magdalena Czopik, Head of Global Marketing w regionie MEE w Schneider Electric. Jak dodaje – Firma d*fusion została wybrana w bardzo drobiazgowym procesie przetargowym. Zależało nam na znalezieniu odpowiedniego partnera, który ma doświadczenie w najnowocześniejszych technologiach i w komunikowaniu korzyści, jakie niosą one dla milionów odbiorców na całym świecie. Wierzymy, że wspólnie będziemy mogli skupić się na temacie ekologicznego i wydajnego rozwoju energetycznego w cyfrowym wydaniu i wspólnie udowodnimy, że infrastruktura przyszłości ma kolor zielony.

Jak podkreśla Łukasz Malczewski – Partner Zarządzający d*fusion communication – obecność w portfolio międzynarodowej firmy technologicznej, która patrzy w przyszłość z wielką odwagą i poczuciem społecznej odpowiedzialności biznesu, to powód do ogromnej satysfakcji.

– Ogromnie cieszy możliwość współpracy ze Schneider Electric, zwłaszcza teraz, kiedy Polska i cała Europa stoi przed wyzwaniami, kryjącymi się pod postacią Zielonego Ładu. Sprawiedliwa transformacja energetyczna i dążenie do zeroemisyjności to niezwykle istotne cele klimatyczne, o które Schneider Electric zabiega już teraz. Kolejny, niezwykle ważny temat dotyczy szybko postępującej digitalizacji, w tym inteligentnych budynków przyszłości. Będziemy przybliżać odbiorcom zmianę, która ma miejsce tu i teraz – mówi Łukasz Malczewski.

Z ramienia agencji d*fusion za obsługę PR Schneider Electric Polska odpowiada zespół B2B prowadzony przez Piotra Jamrogiewicza, zaś za obsługę social media zespół digitalowy, którym kieruje Kamil Gołdy.

 

Comments

comments

125
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...