Schneider Electric Polska postawił na d*fusion communication
Schneider Electric Polska postawił na d*fusion communication
Firma Schneider Electric Polska, będąca cyfrowym partnerem w dziedzinie zrównoważonego rozwoju i wydajności energetycznej, rozpoczęła współpracę w zakresie usług public relations i social media z agencją d*fusion communication.
Agencja zajmie się doradztwem strategicznym oraz bieżącą obsługą komunikacyjną Schneider Electric i jej ekspertów w Polsce, w tym działaniami z zakresu media relations i social media. Jednym z celów komunikacyjnych jest edukacja w obszarze zielonej transformacji energetycznej, która dokonuje się przy zasadniczym udziale Schneider Electric.
– Wiążemy z tą współpracą ogromne nadzieje – zdradza Magdalena Czopik, Head of Global Marketing w regionie MEE w Schneider Electric. Jak dodaje – Firma d*fusion została wybrana w bardzo drobiazgowym procesie przetargowym. Zależało nam na znalezieniu odpowiedniego partnera, który ma doświadczenie w najnowocześniejszych technologiach i w komunikowaniu korzyści, jakie niosą one dla milionów odbiorców na całym świecie. Wierzymy, że wspólnie będziemy mogli skupić się na temacie ekologicznego i wydajnego rozwoju energetycznego w cyfrowym wydaniu i wspólnie udowodnimy, że infrastruktura przyszłości ma kolor zielony.
Jak podkreśla Łukasz Malczewski – Partner Zarządzający d*fusion communication – obecność w portfolio międzynarodowej firmy technologicznej, która patrzy w przyszłość z wielką odwagą i poczuciem społecznej odpowiedzialności biznesu, to powód do ogromnej satysfakcji.
– Ogromnie cieszy możliwość współpracy ze Schneider Electric, zwłaszcza teraz, kiedy Polska i cała Europa stoi przed wyzwaniami, kryjącymi się pod postacią Zielonego Ładu. Sprawiedliwa transformacja energetyczna i dążenie do zeroemisyjności to niezwykle istotne cele klimatyczne, o które Schneider Electric zabiega już teraz. Kolejny, niezwykle ważny temat dotyczy szybko postępującej digitalizacji, w tym inteligentnych budynków przyszłości. Będziemy przybliżać odbiorcom zmianę, która ma miejsce tu i teraz – mówi Łukasz Malczewski.
Z ramienia agencji d*fusion za obsługę PR Schneider Electric Polska odpowiada zespół B2B prowadzony przez Piotra Jamrogiewicza, zaś za obsługę social media zespół digitalowy, którym kieruje Kamil Gołdy.