SAR prezentuje 3 drzewa na 30 lecie IAA Polska

Jerzy Ciszewski - 14.03.2023
3

Środowisko dla Środowiska

30-lecie istnienia IAA Polska to wydarzenie istotne dla całego środowiska reklamowego. Pragniemy to podkreślić, wręczając Stowarzyszeniu szczególny prezent – plakat autorstwa Oli Jasionowskiej, będący zwiastunem naszych działań na rzecz przyrody, oraz realne 3 drzewa do posadzenia w Parku Praskim.”mówi Anna Zimecka, project director SAR, pomysłodawczyni akcji.

Rozpoczynamy od akcji realizowanej w ramach programu  Zielony Fundusz dla Warszawy, prowadzonego przez Zarząd Zieleni m.st. Warszawy. Dzięki współpracy, już tej jesieni zasadzimy na terenie Parku Praskiego 3 drzewa: klon, grab i jabłoń purpurową.

„Cieszę się, że w ramach Zielonego Funduszu dla Warszawy zgłosiło się do nas Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR i możemy rozpocząć długofalową współpracę opartą na kreatywnych rozwiązaniach dla zieleni w mieście. Mimo że Park Praski w zeszłym roku przeszedł pełną modernizację, posadzenie 3 nowych drzew sprawi, że Park będzie jeszcze atrakcyjniejszy dla odwiedzających” informuje Monika Gołębiewska-Kozakiewicz, dyrektorka Zarządu Zieleni

 

https://zzw.waw.pl/zielony-fundusz/

https://eko.um.warszawa.pl/-/park-praski

„Dziękujemy SAR za tak nietuzinkowy prezent. Przyjmujemy go z olbrzymią wdzięcznością. Wierzymy, że to dopiero początek branżowych działań na rzecz przyrody, a 3 drzewa pączkować będą wieloma innymi akcjami, które środowisko reklamy sprezentuje środowisku nas wszystkich. To działanie również idealnie wpisuje się w zainicjowany przez SAR projekt ESG dla branży komunikacji marketingowej, którego IAA Polska jest partnerem. Razem możemy zdecydowanie więcej.”podkreśla Agnieszka Sora, prezeska Stowarzyszenia.

SAR zachęca do włączenia się w akcję i wspólnego dbania o Park Praski. „Będziemy zapraszać Was na majówki, zwiedzanie parku, zbieranie śmieci, czy sadzenie drzew i krzewów”zachęca Paweł Tyszkiewicz, dyrektor zarządzający SAR

Plakat-prezent dla IAA Polska stworzyła Ola Jasionowska, członkini Zarządu KTR. Za strategię i ideę kreatywną odpowiada team kreatywny SAR – Piotr Wojnarowski i Kamil Gamza. Twórcy zrzekli się swoich honorariów i przeznaczyli je na cele społeczne.

Comments

comments

3
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...