SAR dla MŚP

Informacja Prasowa - 15.12.2020
247

SAR dla MŚP

SAR dla MŚP

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zainicjowało konkurs pn. SAR dla MŚP, którego celem jest docenienie przedsiębiorców, którzy wzięli udział w akcji #TVNpomagajmysobie organizowanej przez TVN Grupa Discovery oraz wsparcie ich w trudnym dla ich biznesów czasie. W finałowym etapie na zwycięskie projekty będzie głosować jury, w skład którego weszli: Mariusz Pitura, Rafał Lampasiak, Marta Frączek oraz Sławomir Gołębiowski. Laureaci konkursu zostaną ogłoszeni 31 grudnia br., a nagrodą główną będzie kampania reklamowa spotu w dedykowanych kanałach TVN Grupa Discovery.

Jako organizacja branżowa, wspólnie z TVN, chcieliśmy docenić i wesprzeć przedsiębiorców prezentujących niezwykłą postawę i kreatywność w komunikacji marketingowej. To czas, kiedy reklama jest jednym
z najważniejszych narzędzi potrzebnych firmom do przetrwania. Poziom wielu z przesłanych spotów był naprawdę wysoki i organizacja reprezentująca środowisko reklamowe powinna to docenić. W Polsce relatywnie mało firm korzysta z profesjonalnych usług marketingowych. Doceniając inicjatywę TVN
i aktywność firm MŚP, możemy wesprzeć budowanie marek na polskim rynku
– wyjaśnił Paweł Tyszkiewicz, dyrektor zarządzający SAR.

Konkurs ma formę zamkniętą – biorą w nim udział jedynie uczestnicy akcji #TVNpomagajmysobie.
W ramach przeglądu 1000 spotów nadesłanych do akcji, w siedzibie TVN dokonano wstępnej formalnej selekcji prac. Do autorów wybranych projektów wysłano zaproszenie do udziału w konkursie SAR dla MŚP.

I etap – potwierdzenie udziału przez zaproszonych, został zamknięty 11 grudnia. Po dopełnieniu przez uczestników wszystkich formalności odbędzie się głosowanie jury, po którym zostanie wyłoniony zwycięzca. W gronie jury konkursowego znaleźli się:

  • Marta Frączek – dyrektor kreatywna w newonce.media,
  • Rafał Lampasiak – strategy director w MullenLowe Group (MullenLowe Warsaw i MullenLowe MediaHub),
  • Mariusz Pitura – creative group head & senior writer @Dying Light 2,
  • Sławomir Gołębiowski – dyrektor działu promocji TVN Grupa Discovery.

Finaliści konkursu zostaną ogłoszeni 31 grudnia br. Autor najlepszego spotu otrzyma nagrodę główną ufundowaną przez sponsora–kampanię reklamową w dedykowanych kanałach TVN Grupa Discovery, w ustalonym czasie antenowym. Organizator – SAR – przekaże zwycięzcom 2. i 3. miejsca zaproszenia na wybrane z oferty szkolenia.

***

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zostało założone w 1997 r. Organizacja zrzesza firmy, które tworzą efektywną komunikację marketingową, jest to obecnie 130 podmiotów: agencje full service, agencje mediowe, agencje brand design & consulting, agencje eventowe, agencje interaktywne, domy produkcyjne i agencje AdTech. Jednym z głównych zadań SAR jest promocja oraz animacja środowiska reklamowego w Polsce oraz tworzenie warunków do wymiany doświadczeń i wiedzy pomiędzy podmiotami działającymi na rynku. Ponadto działalność SAR obejmuje opracowywanie, systematyzowanie i popularyzowanie standardów przetargowych oraz dobrych praktyk biznesowych, organizowanie szkoleń, seminariów i edukowanie kadr, a także  prowadzenie badań branżowych. Oprócz tego SAR wraz Polską Konfederacją Pracodawców Prywatnych (Związek Mediów i Reklamy) prowadzi lobbing wokół prawa reklamy. Stowarzyszenie jest organizatorem wyznaczających standardy reklamowe konkursów
i związanych z nimi konferencji: Effie Awards, Innovation Award i KTR. Od 1999 r. SAR jest członkiem European Association of Communications Agencies (EACA).  W Polsce SAR jest przedstawicielem międzynarodowego konkursu Cannes Lions. www.sar.org.pl

Comments

comments

247
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...