Sandra Hajduk, dotychczasowa redaktor prowadząca tytułu Gala.pl, poprowadzi serwis Kobieta.pl

Informacja Prasowa - 02.08.2021
290

Sandra Hajduk, dotychczasowa redaktor prowadząca tytułu Gala.pl, poprowadzi serwis Kobieta.pl

Sandra Hajduk, dotychczasowa redaktor prowadząca tytułu Gala.pl, poprowadzi serwis Kobieta.pl

 

Sandra Hajduk, która na początku 2020 roku objęła prowadzenie serwisu Gala.pl, od sierpnia zmieni swoją dotychczasową funkcję i zostanie redaktor prowadzącą serwisu Kobieta.pl – marki należącej do wydawnictwa Burda Media Polska. Tytuł nie jest objęty licencją. Na polskim rynku istnieje ponad dekadę.

Serwis Kobieta.pl miesięcznie czyta milion użytkowników, którzy śledzą też profile społecznościowe tytułu na Facebooku i Instagramie a także korzystają z możliwości robienia zakupów za pośrednictwem systemu afiliacyjnego i widgetów implementowanych w treściach.

W tym roku Kobieta.pl przeszła redesign a także zmianę strategii w obszarze treści. Dziś to serwis skupiony na najważniejszych kwestiach w życiu Polek – zarówno tych rodzinnych, osobistych, jak i społecznych. Są one urozmaicone artykułami o tematyce rozrywkowej, poradnikowej i edukacyjnej utrzymanymi w narracji serwisu premium.

Sandra Hajduk jako dziennikarka realizowała dotychczas autorskie cykle bliskie takiej wizji kobiecego serwisu. Jako autorka kampanii #dbamogłowę promowała profilaktykę zdrowia psychicznego a jej cykl spotkań live z gwiazdami na profilu instagramowym Gala.pl w czasie pandemii znacznie zwiększył jego odwiedzalność. Hajduk to także dziennikarka telewizyjna – prowadzi cykl show-biznesowy w programie porannym „Dzień Dobry TVN”, recenzuje nowości muzyczne i specjalizuje się w gatunku lifestylowych wywiadów z gwiazdami.

 „Propozycja objęcia roli redaktor prowadzącej serwisu Kobieta.pl to dla mnie wyróżnienie i wyzwanie jednocześnie. Przez ponad 8 lat kariery zawodowej skupiałam się głównie na tematyce show-biznesowej, ale nieobce są mi styl życia, tematyka społeczna i bliska kobietom i obszarom ich zaangażowania, czy aktywności. Poprowadzenie jednego z czołowych polskich serwisów dedykowanych tematyce lifestyle pod tak mocnym i zobowiązującym adresem traktuję jako ekscytujące doświadczenie” – mówi Hajduk.

W czerwcu serwis Kobieta.pl odwiedził milion użytkowników. Na Facebooku tytuł śledzi 69 tysięcy osób a na Instagramie ta liczba zbliża się do 30 tysięcy followersów.

Comments

comments

290
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...