Samochody Suzuki w reklamie autorstwa Communication Unlimited

Informacja Prasowa - 11.08.2021
15

Samochody Suzuki w reklamie autorstwa Communication Unlimited

Samochody Suzuki w reklamie autorstwa Communication Unlimited

Suzuki Ignis Hybrid i Suzuki Swift Hybrid w pierwszej polskiej kampanii reklamowej samochodów Suzuki, za której koncept kreatywny odpowiada agencja Communication Unlimited.

 Kampania pod nazwą „Suzuki Show. Czas hybryd” jest obecna w stacjach telewizyjnych TVN, TVP i POLSAT oraz ich kanałach tematycznych, a także wyświetlana w kinach Helios.

Składają się na nią spoty reklamowe oraz motoryzacyjne show, którego odcinki są dostępne online.  Tym razem ambasadorowie marki dwaj znani dziennikarze motoryzacyjni – Rafał Jemielita i Jarek Maznas, opowiadają o zaletach Suzuki Ignis Hybrid i Suzuki Swift Hybrid, sprawdzając je w mieście i w terenie.

Gama samochodów Suzuki jest w pełni zhybrydyzowana, a dynamika sprzedaży aut tej marki wciąż rośnie. Jak pokazują dane Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców (CEPiK) rejestracja nowych samochodów Suzuki wzrosła w pierwszym półroczu bieżącego roku o 137 proc. w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego.

Pierwsza odsłona kampanii „Suzuki Show”, która dotyczyła hybrydowych modelach Vitarav i SX4 S-Cross, była obecna w mediach od początku marca 2021 r.

Nazwa konceptu reklamowego „Suzuki Show” nawiązuje  do nowoczesnych programów telewizyjnych, formatów rozrywkowych, które ze specjalną oprawą, ale  przede wszystkim udziałem gwiazd, gwarantują dobrą zabawę. Rafał Jemielita i Jarosław Maznas są nie tylko wiarygodnymi ekspertami w dziedzinie motoryzacji, ale również pozytywnie kojarzeni osobowościami telewizyjnymi, które w sposób przystępny, zrozumiały, ale i humorystyczny opowiadają
o samochodach.

„Suzuki Show” to pierwsza polska kampania marki Suzuki w Polsce. Communication Unlimited w ramach strategii marki realizuje dla Suzuki kampanie w TV, prasie, Internecie i radiu oraz działania out doorowe. Odpowiada za obsługę marki w mediach społecznościowych oraz obsługę sieci dealerskiej w zakresie komunikacji. Za produkcję spotów odpowiada  Selfish3, a za zakup mediów

Comments

comments

15
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...