Salony Agata z nowym dyrektorem ds. marketingu
Z początkiem listopada br. funkcję dyrektora ds. marketingu marki Agata S.A. objął Krzysztof Wadas, dotychczas pełniący funkcję zastępcy dyrektora w dziale marketingu.
Krzysztof Wadas z marką Agata jest związany od blisko 4 lat. Pracę w firmie rozpoczynał jako menadżer ds. marketingu, następnie objął stanowisko zastępcy dyrektora, a od początku listopada br. pełni funkcję szefa zespołu.
Nowy dyrektor odpowiada kompleksowo m.in. za strategię marki oraz strategię komunikacji Agata S.A. Działem współzarządza razem z Angeliką Anusiewicz-Bochenek, zastępcą dyrektora ds. marketingu.
Krzysztof Wadas jest ekonomistą, psychologiem, trenerem biznesu i wykładowcą akademickim. Z marketingiem i sprzedażą zawodowo związany jest od ponad 13 lat. Wcześniej zajmował się m.in. strategią marki i komunikacji, zakupem mediów, kompleksowym planowaniem i realizacją działań digital czy rebrandingiem.
Comments
