Salony Agata z nową agencją PR – Big Picture zajmie się kompleksową obsługą brandu

Informacja Prasowa - 17.09.2021
172

Salony Agata z nową agencją PR – Big Picture zajmie się kompleksową obsługą brandu

Salony Agata z nową agencją PR – Big Picture zajmie się kompleksową obsługą brandu

 Od września br. obsługę działań komunikacyjnych marki Agata – polskiej sieci salonów mebli i akcesoriów do wyposażenia wnętrz, prowadzi Big Picture. W ramach współpracy agencja odpowiada za stworzenie oraz realizację kompleksowej strategii w obszarze PR produktowego i korporacyjnego. Do zadań agencji należy między innymi prowadzenie biura prasowego, media i influencer relations, działań z zakresu kreowania wizerunku marki, a także koordynacja działań CSR na poziomie ogólnopolskim oraz lokalnym.

Agata S.A. to polska firma z ponad 60-letnią historią. Zdobywane przez lata doświadczenie pozwoliło stworzyć markę z kompleksową i konkurencyjną ofertą obejmującą meble oraz dodatki i akcesoria do aranżacji wnętrz od kilkuset producentów, w wielu stylach wnętrzarskich reprezentujących najnowsze trendy. To, co charakteryzuje ofertę marki, to m.in. dostępność wielu inspiracji i częstych nowości w salonach stacjonarnych oraz w prężnie rozwijającym się kanale e-commerce. Zróżnicowany asortyment i możliwość częściowej personalizacji wybranych produktów sprawiają, że Salony Agata odpowiadają na potrzeby szerokiego grona klientów i każdy znajdzie w nich coś dla siebie. Firma stale rozwija się, otwierając kolejne punkty sprzedaży.

W ramach bieżącej współpracy do zadań Big Picture należy opracowanie całościowej strategii działań PR marki, z uwzględnieniem kontynuacji działań komunikacyjnych wokół platformy „Dla synowych i dla teściowych. Dla każdego.”, koordynacja współpracy z mediami i influencerami oraz pozycjonowanie oferty w mediach. Agencja będzie również odpowiadała za działania z zakresu brand experience oraz realizację projektów i wydarzeń specjalnych, spotkań z dziennikarzami oraz influencerami, a także wsparcie serwisu noiladnie.pl, dedykowanego wszystkim osobom chcącym na nowo zaprojektować swoje cztery kąty.

Do zadań zespołu korporacyjnego należy doradztwo strategiczne, pozycjonowanie eksperckie oraz komunikacja działań CSR.

Współpraca została nawiązana od września 2021 r. w wyniku przetargu i ma charakter długofalowy.

 

Comments

comments

172
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...