SalesTube pierwszą agencją w CEE z nowym certyfikatem GMP Surveys

Informacja Prasowa - 20.02.2020
98

SalesTube pierwszą agencją w CEE z nowym certyfikatem GMP Surveys

SalesTube, agencja one stop shop dla e-commerce (Group One), została pierwszą firmą w CEE i jedną z 12 na świecie z certyfikatem Google Marketing Platform Surveys. Wyróżnienie potwierdza najwyższe kompetencje agencji zarówno w zakresie Google Marketing Platform jak i w obszarze analityczno-badawczym.

Google Survey służy do przeprowadzania krótkich ankiet i zbierania reprezentatywnych wyników dla danych grupy odbiorców, przez co znacznie ułatwia indywidualne badania rynku i opinii wśród konsumentów. W zamian za wypełnienie ankiety użytkownik otrzymuje dostęp do płatnych treści na stronie lub premię do wykorzystania w sklepie Google Play. Kwestionariusz może być publikowany na stronach z sieci wydawców partnerskich Google oraz w dedykowanej aplikacji.

Certyfikat GMP Surveys umożliwia agencji SalesTube, a co za tym idzie jej klientom, dotarcie do odbiorców w 58 krajach na świecie. W ramach GMP i Surveys 360 będzie możliwe docieranie do użytkowników z list remarketingowych platform Google oraz do osób w konkretnych lokalizacjach na podstawie kodów pocztowych.Agencja zajmie się sprzedażą dostępu do platformy oraz wsparciem w budowaniu kwestionariuszy, konfiguracją badań i emisji oraz analiząwniosków i rekomendacji płynących z zebranych danych.

“Badania konsumenckie są niezwykle ważnym elementem budowania strategii marketingowej. Dzięki nim możemy prowadzić tracking głównych wskaźników marki (jak np. świadomość, zamiar zakupu i lojalność), testować kreacje przed emisją, czy mierzyć skuteczność kampanii reklamowej” –mówi Magdalena Niewiadomska, Head of Intelligence Division w SalesTube.

“Certyfikat GMP Surveys pozwoli nam zaoferować klientom jeszcze szersze spektrum działań w ramach Google Marketing Platform, na przykład dotarcie do odbiorców przez listy remarketingowe, czego nie ma w ofercie konkurencja. Nie bez znaczenia jest też możliwość pracy w ramach jednego pakietu narzędzi. Spełniając wskazane przez Google kryteria, potwierdziliśmy umiejętności resellerskie i konsultingowe SalesTube, które stale rozwijamy” – dodaje Jacek Józwiak, Head of Marketing Platforms.

Doświadczenie zespołu SalesTube, który już dziś ma na swoim koncie blisko 200 sprzedanych licencji na 17 rynkach CEE, a także 170 wdrożeń technologii GMP/DoubleClick dla klientów wewnętrznych potwierdza także największa liczba specjalistów z certyfikatem trenerów Display&Video 360, najbardziej zaawansowanej i kompleksowej platformy (DSP). SalesTube jako jedna z niewielu polskich agencji dołączyła do grona pierwszych ekspertów z zakresu Actions on Google. Obecnie jest jednym z trzech oficjalnych resellerów GA360 w kraju i agencją z tytułem Google Analytics Certified Partner, potwierdzającym najwyższe kompetencje analityczne. Aż 4 spośród 24 trenerów w Europie reprezentuje właśnie SalesTube, który jest także liderem regionu CEE pod względem liczby zdanych egzaminów Blueprint Facebook Certified Planning Professional.

Comments

comments

98
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...