Saatchi & Saatchi z nową kampanią dla marki PRM.com

Informacja Prasowa - 23.04.2024
68

Agencja Saatchi & Saatchi odpowiada za strategię oraz koncept kreatywny nowej kampanii pod nazwą „PRIME CHOICE” dla marki PRM.com

Agencja Saatchi & Saatchi odpowiada za strategię oraz koncept kreatywny nowej kampanii pod nazwą „PRIME CHOICE” dla marki PRM.com. Jej twarzą został światowej sławy kontratenor i b-boy Jakub Józef Orliński.

 Kampania „PRIME CHOICE” jest metaforą spełniania swoich pragnień i realizacji najskrytszych marzeń – bez wyrzeczeń – bo Twój „PRIME CHOICE”, to wybór którego pragniesz najbardziej. W promującym ją filmie, Jakub Józef Orliński stawia czoła różnym pokusom luksusu – od zabytkowych samochodów, po atrakcyjnych gości i rozrywkę, aby finalnie oddać się temu co kocha najbardziej. Film zrealizowany na potrzeby kampanii, będzie emitowany na ośmiu rynkach w regionie CEE.

 

Obecny PRM powstał po zeszłorocznym przejęciu i konsolidacji Sneakerstudio z PRM przez Answear.com, i tym samym jest połączeniem wieloletniego doświadczenia liderów sprzedaży produktów lifestyle’owych w Europie Środkowo-Wschodniej z zapleczem i niezawodnością wiodącej modowej platformy e-commerce. Łącząc luksus ze streewearem, oferuje on wyselekcjonowane światowe marki, kolekcje limitowane, dropy snekearsów oraz obiekty kolekcjonerskie dla prawdziwych pasjonatów mody. Twarzą nowej marki PRM.com został Jakub Józef Orliński – światowej sławy śpiewak operowy i b-boy. Znakomicie łączy on nowoczesność z pełnym oddania śpiewaniem muzyki baroku Vivaldiego i Haendla. Ponadto, doskonale odzwierciedla filozofię marki, łącząc świat high-fashion ze streetwearem.

 

Kampania będzie emitowana na ośmiu rynkach CEE: w Polsce, Czechach, Ukrainie, Rumunii, Grecji, Chorwacji, Bułgarii i we Włoszech. Reżyserem filmu jest Daniel Jaroszek, za produkcję odpowiada Papaya Films. Saatchi & Saatchi współpracuje z Answear w wyniku wygranego we wrześniu 2023 roku przetargu.

 

Link: https://youtu.be/W9nqGJWqzrU?si=XRC4UEujwXqd5kav

 

Comments

comments

68
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...