Saatchi & Saatchi wygrywa w konkursie ogłoszonym przez Centrum Nauki Kopernik

Informacja Prasowa - 06.11.2019
272

Saatchi & Saatchi wygrywa w konkursie ogłoszonym przez Centrum Nauki Kopernik

Saatchi & Saatchi wygrywa w konkursie ogłoszonym przez Centrum Nauki Kopernik

Agencja Saatchi & Saatchi wygrała konkurs na przygotowanie i realizację koncepcji jubileuszowej kampanii 10-lecia Centrum Nauki Kopernik.  

Saatchi & Saatchi zajmie się opracowaniem koncepcji kreatywnej kampanii, przygotowaniem identyfikacji graficznej, materiałów digitalowych i BTL oraz spotu reklamowego.

„Centrum Nauki Kopernik to kultowe miejsce na mapie Warszawy. Od niemal 10 lat pobudza ciekawość i inspiruje do samodzielnego poznawania świata, zarówno najmłodszych, jak i dorosłych. Technologia i innowacyjne podejście są i nam bardzo bliskie na co dzień, dlatego możliwość pracy dla Kopernika traktujemy jako wyróżnienie. Cieszymy się, że wypracowana przez cały zespół koncepcja okazała się tą, która najlepiej odpowiada na potrzeby tej dynamicznej i stale rozwijającej się instytucji”. – powiedziała Ewa Wolska-Rzewuska, General Manager Saatchi & Saatchi.

Kampania zaplanowania jest na 2020 rok, wtedy mija 10 lat od otwarcia Centrum Nauki Kopernik.

*****

Saatchi&Saatchi – globalna agencja reklamowa, założona w Londynie w Wielkiej Brytanii, z biurami w ponad 80 krajach na całym świecie. Uznawana jest za jedną z największych w brytyjskiej branży reklamowej i za najbardziej wpływową agencję w Polsce i na świecie. Miksując doświadczenia swoich różnorodnych talentów, doskonale porusza się w przestrzeni digitalowej, filmowej i technologicznej, zarówno w projektach komercyjnych jak i artystycznych. Zaangażowana społecznie, m.in. w takich projektach jak: „Alivia – Wojna z Rakiem”, „Papier ratujący życie pszczół”, „Bank Żywności”, „Życie to nie facebook”, „Znany lekarz”, „Karty produktów ułatwiający zakupy w Internecie dla osób niedowidzących”.

Nagrody: Międzynarodowy Sukces Roku (MMP 2019), najbardziej efektywna agencja w Polsce – Agencja Roku 2018 i 2017 według Effie Poland, najbardziej innowacyjna agencja w Polsce – Agencja Roku 2017 według Innovation AD 2017, najbardziej kreatywna agencja w Polsce – Agencja roku 2017 według KTR 2017,

Comments

comments

272
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...