string(113) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2023/09/Saatchi_answear_16x9-1200x500.png');"
string(87) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2023/09/Saatchi_answear_16x9-1200x500.png"
Agencja odpowiadać będzie za zintegrowaną kampanię 360
Agencja Saatchi & Saatchi wygrała przetarg na stworzenie nowej platformy komunikacyjnej sklepu internetowego Answear.com na 2024 rok.
Agencja odpowiadać będzie za zintegrowaną kampanię 360, która wprowadzi nowe pozycjonowanie Answear na 11 rynkach: w Polsce, Czechach, Słowacji, Ukrainie, Węgrzech, Rumunii, Bułgarii, Chorwacji, Grecji, Cyprze oraz Słowenii.
„Dziękujemy Answear za zaufanie. Cieszymy się niezmiernie na tę współpracę i partnerstwo w tak ciekawym dla answear.com momencie rozwoju marki” – komentuje Ewa Wolska-Rzewuska, General Managerka Saatchi & Saatchi.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
