Saatchi & Saatchi wygrywa przetarg Answear

Informacja Prasowa - 27.09.2023
91

Agencja odpowiadać będzie za zintegrowaną kampanię 360

Agencja Saatchi & Saatchi wygrała przetarg na stworzenie nowej platformy komunikacyjnej sklepu internetowego Answear.com na 2024 rok.

 Agencja odpowiadać będzie za zintegrowaną kampanię 360, która wprowadzi nowe pozycjonowanie Answear na 11 rynkach: w Polsce, Czechach, Słowacji, Ukrainie, Węgrzech, Rumunii, Bułgarii, Chorwacji, Grecji, Cyprze oraz Słowenii.

„Dziękujemy Answear za zaufanie. Cieszymy się niezmiernie na tę współpracę i partnerstwo w tak ciekawym dla answear.com momencie rozwoju marki” – komentuje Ewa Wolska-Rzewuska, General Managerka Saatchi & Saatchi.

Comments

comments

91
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...