Ruszyła ogólnopolska kampania urodzinowa OBI pod hasłem „27. urodziny OBI”
Za strategię oraz koncepcję kreatywną odpowiada agencja Saatchi & Saatchi. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się agencja Zenith, a za działania w obszarze Paid Social odpowiada Performics. Wszystkie agencje należą do Publicis Groupe.
W 2025 roku OBI w Polsce obchodzi 27. urodziny – pierwszy market tej sieci DYI otwarto w 1998 roku w Tychach. Nowa kampania promuje wyjątkowe urodzinowe promocje z szerokiej oferty marketu – 27% rabatu na 227 elektronarzędzi oraz maszyn do ogrodu i remontu czy 270 PLN na karcie podarunkowej za każde jednorazowo wydane 1500 zł na wybrane panele i drzwi. Razem z OBI 27. urodziny świętuje „znów młodszy od samego siebie” Krzysztof Ibisz, który w spocie zaprasza klientów do wspólnego celebrowania jubileuszu marki w wyjątkowej oprawie.
Kampania obejmuje działania w telewizji (1x spot 15” i 3x spoty 30”), radiu (1x spot 15” i 1x spot 20”), mediach społecznościowych (TikTok, Facebook, Instagram) oraz na platformie YouTube. Spoty wyreżyserował Tomasz Kapuściński, za produkcję odpowiada dom produkcyjny Papaya Films, a za postprodukcję – studia Xantus i Juice. Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada Zenith, a za działania performance i paid social agencja marketingu efektywnościowego Performics. Obie agencje należą do struktur Publicis Groupe.
Linki do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=lOfF79kKRiQ, https://www.youtube.com/watch?v=a4fyQL-1GzQ
Comments
