Saatchi & Saatchi wśród najbardziej kreatywnych agencji e-commercowych na świecie

Redakcja PR - 07.09.2018
284

Saatchi & Saatchi wśród najbardziej kreatywnych agencji e-commercowych na świecie

Saatchi & Saatchi Warsaw (Saatchi & Saatchi IS) znalazła się w najnowszym raporcie The Global Creativity Report, gdzie zajęła 12 pozycję wśród 20 w rankingu Creative eCommerce 2018. Jest tym samym jedyną agencją z regionu CEE wyróżnioną w tej kategorii przez Cannes Lions (autora rankingu) w 2018 roku.

 

Kreatywność w eCommerce to temat wciąż rzadko poruszany na lokalnym rynku. Inaczej jest na szczęście na arenie regionalnej i globalnej, gdzie Saatchi & Saatchi IS działa od kilku lat. Nordyki, Wielka Brytania czy Ameryki Północna i Łacińska ogromną uwagę przywiązują właśnie do kreatywności w tej kategorii i doceniają unikatowe połączenie oferty naszych działów strategii eCommerce i designu eCommerce. Takie kompetencje jak Saatchi & Saatchi IS ma niewiele agencji na świecie. Zadowolenie naszych klientów, a teraz też miejsce w The Global Creativity Report to dla nas dowody, że robimy to dobrze – powiedział Konrad Dorabialski, Co-Managing Director, Saatchi & Saatchi IS odpowiedzialny za pion International i eCommerce.

 

Saatchi & Saatchi IS od lat inwestuje w kompetencje eCommerce. Posiada jeden z największych w Europie dział Design dedykowany tylko i wyłącznie tej kategorii. Na co dzień zespół tworzy rozwiązania dla niemal 40 marek, działając głownie na rynkach globalnych i jest współtwórcą projektów dedykowanych na największe platformy sprzedażowe jak Amazon, Carrefour, Walmart czy Jumbo. Dodatkowo w jego obrębie działa również komórka eCommerce Innovation, odpowiedzialna za research oraz wdrażanie nowych technologii i rozwiązań takich jak: optymalizacje mobilne, rozwiązania Open Source, gamification, aplikacje voice search, VR, AR i 3D.

Kreatywne podejście Saatchi & Saatchi IS do eCommerce – tak wysoko oceniane przez jury Cannes Lions – nie byłoby możliwe, bez zaangażowania ponad 10 osobowego działu Strategii dedykowanemu wyłącznie tej kategorii. Team strategów eCommerce’owych Agencji posiada kompetencje obejmujące szeroki wachlarz usług od identyfikacji i analitycznego scoringu sklepów pozwalające wskazać luki w obecności marki i największy potencjał biznesowy, przez pogłębione badania profilu konsumenta i czynników wpływających na zakup charakterystycznych dla kategorii do planowania i optymalizacji taktycznych działań promocyjnych w marketplacach i sklepach.

Teamy eCommerce Saatchi & Saatchi IS mają na swoim koncie szereg kampanii nagrodzonych na krajowych i zagranicznych festiwalach branżowych m.in. Cannes Lions, Innovation Ad, KTR. Projektem, który załuguje na szczególne wyróżnienie i który znalazł się na shortliście tegorocznej edycji konkursu Cannes Lion w kategorii Creative eCommerce jest Accessibility Project realizowany przez Agencję dla Procter & Gamble. Przy jego tworzeniu Zespół Saatchi & Saatchi IS wykorzystał istniejące technologie dla rozwiązań na polu dostępności w eCommerce. Accessibility Project to nowe podejście do reguł i wytycznych rządzących tradycyjnym myśleniem o projektowaniu UX i dowód na to, że interfejs oraz nawigacja eCommerce może być dostępna dla wszystkich, bez większych zmian w designie strony.

Comments

comments

284
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...