Saatchi & Saatchi dla Answear.com z nową odsłoną „Ubierz życie w to, co cenne”

Informacja Prasowa - 17.09.2024
286

„Ubierz życie w to, co cenne” to nie tylko hasło, ale przesłanie, które zachęca do celebracji każdego momentu z pasją i stylem

Agencja Saatchi & Saatchi odpowiada za strategię, kreację oraz realizację działań nowej odsłony wielokanałowej kampanii „Ubierz życie w to, co cenne” realizowanej dla sklepu internetowego Answear.com na 12 rynkach CEE.

Pod hasłem „Ubierz życie w to, co cenne”, Answear.com sklep internetowy z modą premium kontynuuje swoją misję zachęcania konsumentów do świadomego wyrażania siebie poprzez modę i podkreśla, że ubrania są czymś więcej niż tylko materiałem – są odzwierciedleniem naszych wewnętrznych pragnień, marzeń i niezapomnianych chwil.

Agencja Saatchi & Saatchi była odpowiedzialna za opracowanie kompleksowej strategii komunikacji, koncepcji kreatywnej, a także realizację działań promocyjnych w różnych kanałach, w tym telewizji, OOH, social mediach oraz digitalu. Kampania przygotowana na 12 rynków CEE, wyróżnia się innowacyjnym podejściem do komunikacji marki, łącząc emocjonalny przekaz z nowoczesną estetyką.

Zdjęcia do kampanii zostały wykonane w malowniczej Lizbonie przez Stellę Asię Consonni, znaną z współpracy z takimi markami jak Gucci, Prada czy Burberry. Jej unikalne spojrzenie i zdolność do uchwycenia emocji uczyniły sesję zdjęciową kluczowym elementem tej kampanii, nadając jej wyjątkowy charakter.

„Ubierz życie w to, co cenne” to nie tylko hasło, ale przesłanie, które zachęca do celebracji każdego momentu z pasją i stylem. Answear.com i Saatchi & Saatchi zapraszają konsumentów do odkrywania, jak moda może być integralną częścią wyjątkowych chwil w życiu, podkreślając, że każdy z nas ma możliwość wyrażenia siebie w autentyczny i niepowtarzalny sposób.

Saatchi & Saatchi współpracuje z marką Answear w wyniku wygranego we wrześniu 2023 roku przetargu. Za strategiczne planowanie oraz zakup mediów odpowiada Starcom. Obie agencje należą do Publicis Groupe. Realizacją produkcji zajęła się Papaya Films Lisboa, post-produkcją – Platige Image, dźwiękiem – studio dźwiękowe Soundly.

Link do wideo https://youtu.be/9PGplsq9hqU?si=RIs2A5_HOTr9vLEk

Comments

comments

286
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...