Rynek Pierwotny wystartował z kwartalnikiem dla deweloperów
Z początkiem stycznia portal RynekPierwotny.pl wydał pierwszy numer kwartalnika marketingowego „Deweloper & Marketing”, skierowanego do firm deweloperskich. Głównym celem magazynu jest dostarczenie najważniejszych informacji o skutecznej promocji ofert mieszkaniowych z rynku pierwotnego.
Kwartalnik przygotowany został przez doświadczonych i cenionych specjalistów z branży marketingowej. Pierwszy numer porusza między innymi tematy z dziedziny SEO, public relations oraz prawa w branży deweloperskiej.
Dedykowany jest pracownikom biur deweloperskich, którzy chcą zwiększyć skuteczność działań marketingowo – sprzedażowych i szukają ciekawych rozwiązań związanych z prowadzeniem kampanii reklamowych.
Zarząd Property Group Sp. z o.o., wydawcy kwartalnika „Deweloper & Marketing” ma nadzieję, że ta inicjatywa pozwoli portalowi oraz deweloperom na wspólną wymianę doświadczeń i stanie się dodatkowym impulsem dla rozwoju branży deweloperskiej w Polsce.
– Chcemy przede wszystkim wskazać nowe trendy w dziedzinie marketingu, skonfrontować je z prowadzonymi przez deweloperów działaniami marketingowymi i przedstawić najskuteczniejsze w branży case studies. Wierzę w to, że nasza publikacja ułatwi deweloperom podejmowanie decyzji w zakresie promocji oraz wskaże, w jakie działania najlepiej jest ulokować budżet marketingowy – komentuje Grzegorz Kurowski, Prezes Zarządu Property Group Sp. z o.o.
Kwartalnik został wydrukowany w 1200 egzemplarzach, liczy 36 stron i będzie wysyłany bezpłatnie do współpracujących z portalem firm deweloperskich.